"В момента се опитваме да реанимираме един труп“. Така зам.-кметът по транспорта Тодор Чонов коментира системата за електронно таксуване в градския транспорт, която беше въведена и инсталирана от испанската фирма "Индра“, за която бяха платени около 20 милиона лева, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
"Оказа се, че остава още една година, в която цялата система е в режим на гаранционно обслужване. В това време наши експерти не могат да правят каквито и да е подобрения, за да не нарушат гаранционния договор с "Индра“.
Ще направим всички възможно, за да може системата да работи максимално през тази една година. Натъкваме се на огромни технически проблеми по цялостното функциониране, тъй като софтуерните решения, въплътени в този проект, са изключително остарели“, коментира Чонов.
От изказването му стана ясно, че кметът Здравко Димитров е изпратил официално писмо до испанската фирма, в което настоява за комплексно и цялостно изпълнение на договора и смяна на техническия екип за България, тъй като специалистите не са изпълнили задълженията си в Пловдив.
"Става въпрос за ремонт на валидаторите в автобусите, устройствата по спирките и продаването на билети в самите автобуси. Към момента отпечатването на електронен билет отнема около 2 минути. Ще вземем всички мерки, ако трябва ще търсим правата си по съдебен ред“, заяви зам.-кметът.
На този етап цената на услугата остава без промяна.