Тотев и Батаклиев на среща за бъдещето на тролеите днес | ||||||
| ||||||
Днес следобед се очаква да се проведе среща на кмета Тотев с бившия червен съветник Батаклиев, на която ще се обсъжда решението на общината да прекрати договора за тролейбусния транспорт. "Общината няма необходимите условия като терени, личен състав и сервизна база, за да стопанисва автобусите на Ангел Батаклиев", заяви днес градоначалникът по повод на журналистически въпрос във връзка с новината на Plovdiv24.bg от 3 септември: Частен съдебен изпълнител влиза в "Транс сити", 52-та автобуса на Батаклиев спират да обслужват масовия градски транспорт в Пловдив. Припомняме, че журналистическото разследване на репортер на Plovdiv24.bg показа, че има реална възможност 52-та автобуса на бившия "червен" съветник да спрат да обслужват масовия градски транспорт в Пловдив. "Транс сити", собственост на Батаклиев, има двуседмичен срок доброволно да върне на банката возилата, закупени на лизинг. Ако това не се случи, те ще бъдат отнети принудително. Дружеството е натрупало около 1.5 млн.лв. просрочие по вноските на договора с лизинговата компания "ЕFG". По случая е образувано изпълнително дело при пловдивски частен съдебен изпълнител. "ЕFG"са прекратили и двата договора за лизинг с "Транс сити". По единия от тях Батаклиев вече е върнал 8 автобуса, по втория остават 52. Най-вероятно Община Пловдив ще изчака Батаклиев да достигне процентното неизпълнение на договора с "Транс Сити" и ще предприеме стъпки за неговото разваляне, каза в материала ни от 3 септември кмета Иван Тотев, потърсен още тогава за коментар. "Това не означава, че хората няма да има с какво да пътуват. Няма да оставим пловдивчани без градски транспорт", успокои още той. Законът позволява за срок от 6 месеца със заповед на градоначалника да бъде определен друг превозвач или превозвачи, които ще изпълняват линиите, по които до момента се движат автобусите на Батаклиев. "Транс сити" иска среща с "EFG", на която ще настояваме задълженията към лизинговата компания да бъдат разсрочени за година и половина, съобщи още тогава собственикът на фирмата и допълни, че за недофинансиране на дружеството, е завел иск към Община Пловдив, възлизащ на 7.8 млн.лв. "Не се притеснявам от евентуално прекратяване на договора с Общината, тъй като това може да го направи само изрядната страна по парафа. В случая Община Пловдив не е изрядна към "Градски транспорт", смята още бившият "червен" съветник. |
Още по темата: | общо новини по темата: 160 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/27 ] следващата страница |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5617) | 58% | |
Не (3099) | 32% | |
Не мога да преценя (907) | 9% |