Транспортната схема се нуждаела от глобална разработка, а не от работа "на парче"
Новата транспортна схема, която въвеждат управниците на Пловдив не се нуждае от работа "на парче", както е в момента, а от глобална разработка на потребностите и маршрутите в града. Това заяви Любомир Караджов от фирма "Градски транспорт", когото потърсихме за коментар по повод оплаквания на наши читатели за неуредици в маршрутите на автобусите по линия 21. Читателка на Plovdiv24.com изрази недоволство от огромните закъснения, които правят колите по тази линия и помоли екипа ни за информация по въпроса. От "Градски транспорт" обясниха, че затрудненията са възникнали от дълбокото непознаване на гражданите на новия маршрут на автобуса. Проблем е имало само за 2-3 дни, увериха ни от фирмата-превозвач. Обясниха, че и в момента се работи по предотвратяването на подобни случаи, въпреки тяхното недоверие, че точно в пиковите часове, когато хората отиват на работа, не е имало достатъчно коли. Господин Караджов обясни, че всеки превозвач се стреми да осигури всичките си възможни автобуси в часовете, когато се движат най-много хора, за да реализират по-големи печалби. Отрече това да е приоритет на фирмата.
На въпроса кой би следвало да поеме отговорност за неудобството, причинено на пътниците, бе отговорено, че такава би могла да се търси едва когато всеки автобус бъде снабден с GPS. Въпросът дали това означава, че до настъпването на този момент, спазването на разписанията от автобусите от масовия градски транспорт е без гаранция, остана без отговор.