„Белла България" АД е най-бързо развиващата се компания в хранително-вкусовата индустрия у нас. По думите на Елза Маркова този успех се дължи на редицата успешни инвестиции. Тя припомни, че „Белла България" АД е развила богато портфолио от хранителни продукти и нейните марки са сред най-търсените от българските потребители. Последните години продуктите на компанията се продават успешно и на пазарите в Румъния, Гърция, Германия, Испания, Кипър и Великобритания. „Вярвам, че ще устоим на финансовата криза, защото нашите потребители оценяват усилията ни и продължават да вярват в компанията, като го доказват с всяка своя покупка, защото „Белла България" винаги е предлагала продукти с най-доброто качество на разумни цени", подчерта Елза Маркова.
Тазгодишните награди „Гепард" отличават компаниите с най-високи темпове на растеж в периода 2005-2007 г. В този период инвестициите на компанията са над 10 мил. евро, а средногодишният темп на нарастване на продажбите е 209%. Плановете на компанията за настоящата година са постигане на 15% общ ръст на продажбите на българския и чуждите пазари, а целта към 2010 г. е приходите от външните пазари да достигнат 20% от общите приходи.
„Белла България" АД е най-бързо развиващата се компания в сферата на хранително-вкусовата индустрия у нас. Тя е абсолютен лидер в производството и търговията на точени кори, бутер тесто, месни продукти и е най-големият производител на маргарини и продукти за мазане в страната. През годините компанията е лансирала и развила успешно следните марките „Белла", „Сачи", LEKI, „Перелик", „Соларис", „Народен", Tommi, Flora и други. Компанията има седем завода, сертифицирани съгласно изискванията на европейския пазар и работи по стандартите ISO 9001:2000, НАССР и IFS.