"Тролей номер № 134 продължава да се движи из града, защото иначе рискуваме контактната мрежа да бъде свалена и открадната", така отговориха от "Градски транспорт" на въпроса на репортер на
Plovdiv24.bg защо линията не е спряна, след като
договорът на фирмата с мажоритарен собственик
Ангел Батаклиев в частта си за тролеите беше прекратен едностранно от Община Пловдив на 26 септември тази година.
Още на 1 октомври кметът
Иван Тотев заяви пред наш репортер, че Общината няма да плаща субсидии и компенсации на "Градски транспорт" за това, че в града продължават да се движат тролейбуси на фирмата. Няколко дни по-рано стана ясно още, че градската институция спира и сумите, полагащи се на фирмата за тролеите, които възлизат на около 40 000 лв. месечно. Става въпрос за 20% от общата сума, която "Градски транспорт" получава всеки месец от Общината и държавата.
По отношение на линия №5, автобусите, движещи се по нея, вече не изпълняват курсовете си. В договора с Общината е било заложено "петицата" да се обслужва от тролейбусен транспорт, но всъщност се е изпълнявавала от автобуси.
Междувременно в редакцията на Plovdiv24.bg продължаваме да получаваме сигнали относно състоянието на масовия градски транспорт в града.
"Чакането по спирките често е истинско изпитание на нерви, а да не забравяме, че идва зима. Пътуваме за работа, децата за училище, спирки не навсякъде има, а където има, в повечето случаи са в окаяно състояние. Дразнещо и нелепо е да се говори за увеличаване цената на месечните карти. Това няма да бъде съпоставимо с обслужването и качеството на предлаганата услуга. Хората са изнервени и огорчени!", е част от поредното писмо, получено на редакционната поща на сайта.