През 2010, в мандата на Славчо Атанасов, е издадено разрешение за събаряне на сградата и строителството на нова. Тогава, а и към момента, официално сградата не е архитектурен паметник, заради "техническа грешка".
През 2014-та инвеститорът презаверява разрешителното за събаряне и строителство на нова сграда.
Това е фактологията обобщена до момента. Какво да се предприеме от тук нататък?
Кой и как трябва да гаси пожара, запален по времето на Славчо Атанасов и компания. Най-важният въпрос е: Трябва ли общината да откупи полуразрушения склад?
От години стои тази западаща сграда, покрай нея хората минават за автогарата винаги е тъмно зловещо и се носят ужасни миризми, но в момента в който се появи човек с пари , закупил я е и реши да построи нещо веднага се събират групички платени безделници да протестират. Който и да я е купил каквото и да построи поне ще облагороди района .... нима е по- добре да стои тази тоалетна в центъра на Пловдив?
Защо до сега никой не протестира, че този паметник на културата беше в това отвратително състояние? Защо в центъра на Пловдив има сгради в подобно състояние, например друг бивш тютюнев склад на кръстовището на "Авксентий Велешки" и "Христо Ботев"?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.