Умуват как Пловдив да стане бранд на международния туристически пазар

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (10)
15:49 / 21.06.2010
1628
Най-голямата международна компания в областта на създаването на маркетингови стратегии и генерални планове за развитие на градове проявява сериозен интерес към Пловдив за изработването на пилотен проект и създаване на мастерплан за развитие на града. Това стана ясно на среща при зам.-кмета Петя Гогова. Компанията "Horwath HTL" е асоциация от консултантски фирми основана през 1915 година в Ню Йорк. В момента тя има офиси в над 400 града в 88 страни по света. Компанията се занимава с комплексно разработване на генерални планове за развитие на градовете, стратегии за развитие на туризма в конкретни населени места, изграждане на маркетингови и рекламни стратегии на различни туристически дестинации. Последните проекти, по които от "Horwath HTL" са работили, са плановете за развитие и туристическа реклама на Милано, Рим, Будапеща, Нови Сад и Санкт Петербург.

Управляващият партньор на компанията за Централна и Източна Европа д-р Мирослав Драгишевич обясни, че Пловдив има изключителни дадености за развитие в областта на туризма и градоустройството по принцип. Според Борда на Директорите на компанията, естествените природни забележителности, древната архитектура и култура създават на Пловдив огромен потенциал за развитието му като туристическа дестинация. Директорите са взели решение още през март да стартират офиси в Румъния и България и са избрали Пловдив за първи пилотен проект, с който да разработят мастерплан за развитие в областта на градоустройството и туризма. С този мастерплан ще можем да превърнем Пловдив в бранд (най-общо казано запазена марка) на международния туристически пазар, смята д-р Драгишевич.

Съвместно с Община Пловдив ще бъде разработен проект за кандидатстване по ОП "Регионално развитие" - 3.2, където се финансират именно генерални планове за развитие, промоции и маркетинг в туризма на градове и дестинации. Преди няколко дни мониторинговият комитет е допуснал София и Пловдив до следващата мярка по оперативната програма, в която се кандидатства за 152 милиона лева за подобряване и развитие на туристически атракции, което също е чудесна възможност за града, коментира изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.

Виж коментарите (10)
Още новини от Новини от Пловдив:
В пловдивско училище обявиха обучение по японски език
Променят маршрути на автобуси в Пловдив от днес
Възобновяват дейностите по "Брезовско шосе"
"Паяците" в Пловдив са без почивен ден
Уникален малшанс за собственичка на лек автомобил в Пловдив
Патрулка подгони коне по булевард в Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).