
ЗАРЕЖДАНЕ...
Умуват как Пловдив да стане бранд на международния туристически пазар | ||||||
| ||||||
Управляващият партньор на компанията за Централна и Източна Европа д-р Мирослав Драгишевич обясни, че Пловдив има изключителни дадености за развитие в областта на туризма и градоустройството по принцип. Според Борда на Директорите на компанията, естествените природни забележителности, древната архитектура и култура създават на Пловдив огромен потенциал за развитието му като туристическа дестинация. Директорите са взели решение още през март да стартират офиси в Румъния и България и са избрали Пловдив за първи пилотен проект, с който да разработят мастерплан за развитие в областта на градоустройството и туризма. С този мастерплан ще можем да превърнем Пловдив в бранд (най-общо казано запазена марка) на международния туристически пазар, смята д-р Драгишевич. Съвместно с Община Пловдив ще бъде разработен проект за кандидатстване по ОП "Регионално развитие" - 3.2, където се финансират именно генерални планове за развитие, промоции и маркетинг в туризма на градове и дестинации. Преди няколко дни мониторинговият комитет е допуснал София и Пловдив до следващата мярка по оперативната програма, в която се кандидатства за 152 милиона лева за подобряване и развитие на туристически атракции, което също е чудесна възможност за града, коментира изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg