Останалите близо половин милион лева в проекта за Годишна туристическа програма са за информационните центрове, туристическото обслужване и рекламата на Пловдив като желана дестинация. Гогова подчерта, че в рамките на това второ перо от програмата са 172 000 лева, които общината вече внесе във Фонда за развитие на Летище Пловдив. Заложени са още средствата за реализирането на мащабния проект за поставянето на европейски табели на всички културни, исторически и природни забележителности в целия град, не само в Старинния Пловдив, посочи заместник-кметът по туризма. Ще се поддържа и работата на двата информационни туристически центъра, единият от които бе открит през 2010-а в изцяло обновена сграда до Иконната галерия на ул. "Съборна" в Стария град. По настояване на партньорите ни от Съвета по туризъм общината ще се представя на национални, европейски и световни туристически борси и изложения, посочи още Гогова.