ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ужас! Вижте какво ни готви новата местна власт! Паркирането в почти целия Пловдив става платено!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:37 / 20.02.2020Коментари (40)35265
Въвеждането на "зелена зона“ в Пловдив има за цел да облекчи трафика и паркирането. Това стана ясно по време на днешното заседание на Общинската комисия по безопасност на движението по пътищата. Заместник-кметът по транспорт и председател на комисията Тодор Чонов запозна присъстващите с основните идеи в проекта, който вече се разработва и предстои широко обществено обсъждане.

Той обясни, че новата зона за платено паркиране ще е около десет пъти по-голяма в сравнение със сега съществуващата "синя зона“. Предвижда се на север тя да достига до бул. "Дунав“, на юг – до бул. "Александър Стамболийски“, на запад – до ул. "Царевец“, на изток – до бул. "Източен“. Това стана ясно по време на днешното заседание на Общинската комисия по безопасност на движението по пътищата.

"Мярката е наложителна за облекчаване на трафика, подобряване на паркирането и освобождаването на пространства по улиците. Предвиждаме двойно по-ниски цени спрямо тези в "синя зона“, както за домуващите, така и за паркиращите. На всички входове на града предстои да изградим буферни паркинги, където влизащите в Пловдив да оставят колите си. Очакваме намаляването на автомобилния натиск да рефлектира положително и върху безопасността на движението“, категоричен е Тодор Чонов.

Сред заложените нови мерки е въвеждането на "синя зона“ в квартал "Капана“. От Пътна полиция предложиха да се обособят места, откъдето да тръгват всички организирани ученически пътувания. Сега това става директно от училищата, което създава рискове за безопасността на децата, а и още повече натоварва трафика. По повдигнатия въпрос ще се търси решение съвместно с Регионалното управление на образованието.

Продължават дейността си междуведомствените работни групи в шестте района на Пловдив, които обследват конфликтните места по пътищата и предлагат конкретни решения. Миналата година Експертният съвет към комисията е провел шест заседания, на които са разгледани 70 писма, жалби, заявления и предложения от граждани, кметствата и районните управление на МВР, свързани с подобряване на безопасността на движението.

Вследствие на системния анализ и оценка на състоянието на пътната инфраструктура ОП "Организация и контрол на транспорта“ е изпълнило десетки конкретни препоръки. Директорът на общинското предприятие инж. Пламен Вълков отчете, че е възстановена хоризонталната пътна маркировка на всички пешеходни пътеки, подадени от работните групи по райони, освежени са и 514 пешеходни пътеки пред детски и учебни заведения. По уличната мрежа е положена 4900 кв. м пътна маркировка с маркировъчна боя на акрилатна основа, 820 кв. м – термопластик, 1720 кв. м – студен шприц пластик. Запълнени са пукнатини на 54 629 линейни метра пътни настилки.

С 30 броя повече спрямо 2018 г. са осветените пешеходни пътеки и сега те са 81, а на 27 кръстовища е изградено цялостно осветление. Монтирани са 100 нови пътни знаци за пешеходни пътеки, а на 9 особено невралгични места са поставени и светодиодни знаци.

Пред входове на училища и детски градини са монтирани 320 оградни пана, а за обезопасяването на велоалеи – 190 ограничители тип "кабар“. Цветното покритие и пътната маркировка на велоалеите също са възстановени.

Директорът на "Организация и контрол на транспорта“ посочи още редица изпълнени дейности, като открои надграждането на системата за видеонаблюдение, която обхваща вече 24 кръстовища.

Заместник-кметът Тодор Чонов подчерта, че от края на декември до момента на 9 проблемни кръстовища е оптимизирана организацията на движение. Облекчен е десният завой, на много места е премахнат защитеният ляв завой, променени са циклограмите на светофарни уредби. След въвеждането на еднопосочно движение в карето между ул. "Богомил“, ул. "Цар Асен“, бул. "Христо Ботев“ и бул. "Източен“ работата продължава и в съседната градска зона.


Още по темата: общо новини по темата: 267
06.10.2024 »
21.04.2024 »
16.04.2024 »
01.04.2024 »
10.01.2024 »
05.10.2023 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Ей тоя не успял ченгиз ще решава тъжната съдба на града ни - ще го допуснем ли като прасе ножа да ни стигне, - Главен инспектор Тодор Чонов работи в системата на МВР над 20 години. Той е преминал през всички нива на кариерното развитие. През последните пет години е работил в отдел “Наркотици” в ГДБОП - София. Назначен за директор на Областната дирекция на полицията в Пловдив на 30 октомври 2009 година. Освободен е от поста през август 2013 г.
0
 
 
Трябва да си тъп, неук, нахален, вербован, купен, луд - по избор - за да тръгнеш да разправяш че като вдигнеш цената на хляба , хората няма да са гладни и ще настане рай.....Да улиците на Пловдив на са за толкоз коли, излезте и кажете 25 030 години властите съзнателно грешаха и не осигуряваха каквото трябва а си пълнеха джобовете, 2. Не е верно че няма места за паркинг, има - Сточна гара, Тютюновите складове не следва да се търся начин как да се разпродават за комисионни, а да се до изкупят и построят паркинги за хиляди коли, Площи около Панаира и вътре в него, и мнооого внимателно оглеждане на всяка педя .....3. Търсене на система за транспорт по наличните релси.....4... Проекти за изкупуване и БУТАНЕ на сгради с цел осигуряване на нови радиални булеварди.....това са неща за тази година или проекти за след 12-15 г,но това е спасението, а не глупости за нови такси и лифтове до Хижа здравец.....Тия новите ни гледат лъжат по зле от всичките до тук....
0
 
 
Сетихте се значи? Допуснахте последните 10 години да се ПРЕнасели центъра и близките квартали + сторежа на хиляди кооперации на мястото на малки къщи! Изведнъж няма къде да се пръдне по улиците и вместо да се признае грешката, че града се застроява навътре, а не навън като големите градове, идва решението - и без друго набутахме хиляди автомобили допълнително, защо сега денонощно да не им взимаме пари за благодарност! ИДИОТИ, това сте вие, управниците, гледате само собствения си г*з! Един път се качете на градски транспорт да му видите състоянието, после ми говорете, че е в разцвет и е полезен! С тази си постъпка, ако я осъществите, ще усетите първи гнева на хиляди хора, гняв, който от години молите по всякакъв начин да се стовари върху вас с малоумни и недомислени решения от всякакъв характер за иначе красивия ни град Пловдив! Лек ден...
на 21.02.2020 г.
0
 
 
Прекрасна новина! Когато даден ресурс е ограничен няма как консумацията му да е безплатна! Направете 4 лева синята зона в центъра и 2 лева зелената за целия широк център. Радвам се, че се мисли нещо за ограничаване на автомобилите, защото нещата не са наред. Не може да има такъв трафик в толкова малък град. Относно буферните паркинги... това е идиотска идея, защото буферен паркинг означава да си оставиш колата и да се качиш на метро... Само в Пловдив оставаш 10-годишния дизел за да се качиш на друг 15-годишен дизел. Трябва да се работи в посока релсов транспорт, който в ЦГЧ да влиза под земята, а в периферията винаги да се движи в собствени трасета независещи от автомобилния трафик. Друга оправия няма.
+2
 
 
Вие нормални ли сте бе? Това е 80% от града! Като искате да разчиствате улиците, минавайте и глобявайте. Това защо никой не го прави? По-лесно е да си осигурите сигурни постъпления, вместо да се напънете.
+1
 
 
Ще има протести, даже по-лошо. Дано не е истина.
+3
 
 
Как точно зелена зона, която обхваща гъсто населените квартали и където паркирането е основно от живущите на въпросните улици ще облекчи трафика и паркирането?!?!?!? В тези зони колите са на живущите, не на някой дошъл от майната си в 90% от случайте. Това е пълна простотия и трябва протести и бой, че да им дойде акъла на тия малоумници.
на 21.02.2020 г.
-1
 
 
Май е време да разкарате трошките и малко ви дразни това, а? По 5 коли имате идиоти такива. Щото ви е евтино, за т'ва! Айде вън от чадъра. Коли не ви трябват... Целия град трябва да стане синя/зелена/пембена зона. Как така ще имаш 15 квадрата на улицата за твоята кола ... безплатно ... Ами аз защо нямам? Ще си плащаш, като ползваш общата земя!
+3
 
 
Малоумна история! Такива мерки се вземат чак след като се направи качествен и редовен градски транспорт, какъвто нямаме в момента в Пловдив. Всеки, който го ползва редовно, ще потвърди това. Само в Общината си вярват, че ГТ е супер и всичко му е наред (това беше още по времето на Тотев). Нито таблата, нито автоматите за билети...
+2
 
 
ши*аняк лъжлив това ти е 1 и последен мандат
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Димо Алексиев хванат пиян зад волана
Зима 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: