Читателка на
Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да разкаже за некоректно отношение на служители от градския транспорт.
"Случката е от 26.04., ден вторник в 19,15ч часа. Чакайки на спирка номер 9 (ТЕЛК/срещу Водната палата), идва автобус номер 25, на който аз ще се кача.
Качвайки се и показвайки картата си на кондукторката, тя най-невъзпитано и безочливо ми заявява - цитирам: "Не чакайте 25 на тази спирка. Сега 10 минути не може да излезем от това задръстване". Аз не казах нищо, за което донякъде съжалявам.
Проблемът им явно е, че от спирката, която е вдясно, трябва да се престроят в лява лента, което наистина налага да се изчака, но това е спирка! Спирка, разбирате ли? Не е спирка по желание? Те са длъжни да спират на всяка спирка, а това дори не ми се случва да първи път!", завършва разказа си жената.