ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
В пловдивски ресторант налитат на бой, ако не дадеш бакшиш?!?
Автор: Васил Динев 13:43 / 28.07.2016Коментари (81)56551
©
Читателка на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да разкаже за свое преживяване в пловдивски ресторант. Репортер на сайта се свърза със собственика на заведението, който сподели какво е предприел. Ето и двете гледни точки:

Клиентите:

"Здравейте, бих искала да споделя с Вашите читатели какъв ужас преживяхме вчера в италианскиресторант, който се намира на бул. "Пещерско шосе" в Пловдив. 

Поръчахме 3 порции спагети (2 пъти "Болонезе" и помолихме за порция просто сварени спагети с малко сиренце за детенцето си, което е болно и не може да консумира тежки храни в момента). 

Сервитьорът ни увери, че няма проблем в кухнята да сварят спагети за детето, като отново изрично подчертахме, че не желаем да ги натоварваме с допълнително работа и не следва да правят някакви сосове или добавят каквито и да било подправки към неговата паста, просто да му сложат бучка сирене.

Когато дойде сметката, се ужасихме, защото неговите спагети струваха около 17 лв., а за сведение една порция "Болонезе", която е със доматен сос, подправки и месо, струваше 8,60 лв. 

Сервитьорът не ни предупреди колко ще струва обикновената паста за детето, а просто ни натресе сметката. Както и да е, решихме, че това е специалитет извън менюто и е безмислено да спорим, но за три порции спагети сметката ни бе 51 лв. и в нея фигурираше и "добавка кухня", която не бе ясна какво означава. 

Когато попитахме сервитьора, той побесня и започна да крещи пред всички, че това било, защото и трите порции били домашна паста, а не фабрична и грубо налетя на бой на съпруга ми пред очите на всички посетители, включително и на детенцето ни, което преживя истински шок. 

В интерес на истината следва да отбележа, че сервираната ни паста изобщо не бе домашна, защото и друг път сме посещавали ресторанта и сме консумирали и домашна и фабрична паста и определено те се отличават както по външен вид, така и по вкус. 

Много странно бе и поведението на управителя на ресторанта, който се скри в кухнята и не взе отношение спрямо ситуацията, даже и когато сервитьорът грубо блъскаше съпруга ми и го заплашваше. 

Искрено сме разочаровани от ресторанта и в никакъв случай той не отговаря на описанието и рекламата, с която те презентират своята дейност, като претендират за "отлично обслужване". Сервитьорът нагло и безочливо крещеше, че няма какво да очакваме, след като не сме му оставили бакшиш, а сега сме го изложили пред другите. 

Явно в този ресторант не ценят своите клиенти и категорично ни отказаха от последващи посещения, а като видях и ужаса в очите на останалите посетители, съм сигурна, че и те няма да бъдат повече техни клиенти.

Надявам се да публикувате писмото ми, защото е важно обществото да бъде информирано и да знае, че в този италиански ресторант може вместо вечеря да изяде бой, сервиран с грубо и арогантно отношение. Благодаря Ви за вниманието! Поздрави!".

Собственикът:

"Информиран съм за случая, но не в подробности, защото в момента съм извън Пловдив. Понеже за нас най-важни са клиентите, въпросният сервитьор е дисциплинарно освободен от работа. Присъствали са други свидетели на случката, които обаче не потвърждават да се е стигало до бой. 

Със сигурност е имало недоволен клиент. Предстои вътрешна проверка какво точно се е случило и защо, за чиито резултати ще ви информирам лично".







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Elisaveta Miteva 1
премахни филтъра

-2
 
 
Чести клиенти сме на въпросния ресторант. Препоръчваме го и на наши приятели гастрономи заради подбраните предложения в менюто и истинската италианска пица. Но отношението на сервитьорите наистина е под всякаква критика! Или чакаш безкрайно дълго за да ти обърнат внимание, или ти говорят троснато и превзето, или идват и ти тръсват поръчката без реакция. Мисля, че мениджмънта на ресторанта трябва да обърне внимание на тези проблеми, ако желае да се развива и да запази настоящите си клиенти.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: