Припомняме, че
Plovdiv24.bg спомогна за възстановяването на съоръжението, популяризирайки идеята сред пловдивчани. Ето какво ни каза той:
Здравейте, написаното за
старата батерия на влакчето не е вярно, тя не може да е от 1997, питайте в "Локомотивно депо" Пловдив, от кога е батерията - те възстановиха целия влак. Ето информацията, с която ние разполагаме за батерията, може да даунлоднете брошурата като файл: http://www.slideshare.net/apel/batery-94-02
Сигурен съм, че батерията беше закупена като нова през 2007 година за около 15 000 лв., не мога да приема, че някой ще купи 10-годишен оловен акумулатор за парите на нов.
Още от самото начало се знаеше, че с батерия винаги ще има проблеми, затова аз предложих нова енергийна система, Гугъл помни добре, дори от 2006 г: https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/V-Apelyan-Mladezhite-na-Plovdiv-mogat-da-budat-polezen-korektiv-pri-rekonstrukciyata-na-Detskata-zheleznica-17560
Ето и сайта на кампанията от 2004, всичко пише: http://railfriends.org/DetskaJeleznica/index.html, включително и как г-н Каймаканов, беше поканен, но не се включи в кампанията.
Ето и малко прикачени документи, обърнете внимание на т. 6 Възстановяване на подвижния състав, http://www.slideshare.net/apel/project-rezume
Това са документи от 2006-2007 година.
За цялата кампания и двугодишен труд аз и Владо Миневски не сме получили нито една стотинка.
С уважение,
инж. Варужан Апелян
Всички новини по темата можете да прочетете ТУК.