![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Важни промени в работата на администрацията в община Пловдив! Ще работят дистанционно | ||||||
| ||||||
Във връзка с промяна в епидемичната обстановка, свързана с COVID-19 в община Пловдив и високия ръст на заболеваемост се въвеждат мерки и действия, свързани с опазване здравето на служителите в администрацията и гражданите, посещаващи сградите на общината. Заповедта на кмета Здравко Димитров влиза в сила от утре, 13 януари и ще важи до 31 март 2022 година. В заповедта се ограничава достъпът на външни лица в сградите. Изключение правят звената за административно обслужване, където допускането на граждани ще става при строго спазване на противоепидемичните мерки в следните сгради: · Площад "Централен“ №1 - деловодство, отдел ГРАО, фронт офис на дирекция "Общинска собственост“ · Сграда на пл. "Стефан Стамболов“ № 1 - деловодство и каса на дирекция "Счетоводство“. · Дирекция "Местни данъци и такси" на ул."Радецки" №18А. |
Още по темата: | общо новини по темата: 17202 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2867 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg