След като 50-годишния велосипедист, оборудван по всички параграфи и каращ си по велоалеята спря, за да заобиколи няколко автомобила, извадих телефона и го снимах - как спря и заобиколи бус-а, спрял пред него.
Живея на булеварда от 3 години и средната скорост на автомобилите по него е не по-малка от 70 км/час. По три пъти на ден изсвирват спирачки на пешеходната пътека. Веднъж месечно има катастрофи. Велоалеите имат поставен 3-сантиметров бордюр с удобен за качване наклон. Геният на българския инженер улеснява и катастрофите заради секунда невнимание,
отнасящи велосипедист, както и удобно и лесно да се качиш на велоалеята и да паркираш там.
Във вида, в който са, велоалеите по бул. "Никола Вапцаров" са опасни и неефективни за употреба - те просто са пълни с автомобили.
Не зная кой, освен медиите би обърнал внимание, но поне след ваши статии общината понякога прави нещо по въпроса.
За мен тук новина няма, има лошо планиран и изпълнен проект, чието реално изпълнение е не само безумно, а и опасно за хората."