Веригата премиум супермаркети Parkmart e създадена през 2018 г. във Варна, а днес оперира на територията на Варна, София, Бургас. В най-скоро време предстои експанзия и в Пловдив. Parkmart налага нова концепция за пазаруване, за да отговори на високите изисквания на модерния клиент, поставящ особен фокус върху личния си комфорт и качеството на продуктите, които консумира.
Онлайн продажбиИ в трите града Parkmart предлага доставка на продукти по домовете през собствен интернет магазин. Онлайн продажбите набират все по-голяма популярност, като вече отговарят за над 10% от общия оборот на компанията. Доставката се извършва изцяло в тон с концепцията на веригата - чрез електрически автомобили, щадящи околната среда.
В близкото бъдеще компанията планира да се фокусира върху развитието на онлайн магазина си и своето мобилно приложение, което предстои да осъществи пряка връзка между физическото и онлайн пазаруване на всеки клиент, включително чрез използването на изкуствен интелект. А разработваната програма за лоялност ще позволи на клиентите да получават бонуси благодарение на своите покупки.
АсортиментОсвен с усещането за лукс веригата впечатлява и с богат асортимент от над 15 000 висококачествени артикула, с които задоволява вкуса и на най-претенциозните клиенти.
Както физическите, така и онлайн магазинът се отличават с изобилието от местни продукти - над 50% от общия асортимент е формиран от български стоки, а в някои категории процентът е дори 100. Пример за такъв сегмент е фермерският щанд, където Parkmart предлага една от най-богатите селекции от над 400 артикула местни фермерски и здравословни храни.
Parkmart умело съчетава първокласни български продукти с най-доброто от световните марки. В магазините може да се открие както прясно българско месо, така и говеждо от селектираните породи Wagyu и Black Angus от водещи доставчици в САЩ, Аржентина и Уругвай.
Друг отличен пример е селекцията вина, която наброява над 800 артикула от елитни световни брандове, премиум български вина, достъпни единствено в ресторантите, и селектирани сортове от малки български изби.
Секцията Liquor&Tobacco предлага още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селектиран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната.
РазвитиеЗа София веригата е в процес на придобиване на още един обект, който е работещ. От следващата година започва партньорство с някои от най-добрите строителни фирми в София и Пловдив, като целта е да бъдат изградени магазини Parkmart в техните нови луксозни жилищни комплекси и сгради.
Локацията в Пловдив е в процес на изграждане и до няколко месеца предстои откриването на супермаркета, като той ще е е във формат 3000 кв.м. За него от Parkmart ще разработят ритейл концепция от качествено нов тип, която в момента е тренд в някои европейски държави. Става въпрос не за стандартен супермаркет, а за нещо по-разчупено - съчетание между ресторант и супермаркет. Концепцията ще даде нов поглед върху ритейл бизнеса и ще предложи място, на което да ти е приятно да отидеш и да останеш, а не само да пазаруваш, пише
"Капитал".