Веригата заведения LAKIS откри днес в центъра на Пловдив 120-ия си обект и само пет месеца след старта си увеличи над 2,5 пъти броя на заведенията си в страната. Заедно с откриването на новия обект, компанията обяви и началото на Годишната програма за лоялни франчайз партньори - LAKIS бизнес успех, която е част от дългосрочната стратегия на компанията за насърчаване на доброто пазарно представяне на франчайз партньорите. Собственикът на новооткрития обект Асен Василев получи първата златна LAKIS-карта, която му дава ексклузивни отстъпки и права.
Любимите актьори от Улицата Мая Новоселска и Валентин Танев отново бяха заедно с гостите при откриването на новия LAKIS обект. В оригинален скеч те пресъздадоха емоциите на семейна двойка, решила да стартира бизнес като франчайз партньор на LAKIS и да отвори собствена пекарна. Двойката от Улицата също бе удостоена със символични карти, удостоверяващи, че те са LAKIS-приятели и ще се радват на специално внимание в обектите на веригата.
"През юни обявихме плановете си да имаме 120 магазина до края на годината. Днес, два месеца преди края на 2008 г., откриваме 120-ия обект от мрежата LAKIS. Доброто ни представяне е резултат от отличните условия, които предоставяме на партньорите си и от инвестициите, които направихме в разработване на нови продукти, подходящи за консумация през целия ден", каза Илона Станева, Изпълнителен директор на LAKIS.
Франчайзинговият принцип на работа на верига LAKIS дава възможности за изграждането на собствен бизнес с ниска начална инвестиция и гарантирана печалба. При откриването на франчайзинг обекти LAKIS се използва работеща схема за управление на бизнеса. Франчайз партньорът получава безплатно необходимото оборудване, консумативи за производство, начално и периодично обучение на персонала. LAKIS не взема франчайзинг такса и не изисква депозиране на определена сума срещу предоставената техника. Доставките на замразени продукти също са безплатни до всяка точка на страната. Партньорите на LAKIS работят по готов стандарт за качествено обслужване и получават непрекъсната маркетинг подкрепа за налагане на марката и привличане на нови клиенти.
LAKIS е най-новата българска франчайзинг верига от заведения за хранене. Уникалното потфолио от качествени продукти отговаря на предпочитанията на българския потребител и осигурява продажби през целия ден.