© Plovdiv24.bg | Архивна снимка | От ВиК се свързаха с Plovdiv24.bg, за да внесат уточнения по повод снощната ни публикация "Цяла кооперация без вода за през нощта заради пропуск". Ето какво заявиха от водоснабдителното дружество: По повод публикуваната информация за липса на водоподаване на ул."Генерал Данаил Николаев" поради незавършена ремонтна дейност на фирма "Драгиев и Ко" съм длъжна да уточня следното: 1. "Жената на телефона" е на длъжност оператор в Контактен център и не се е "изпуснала", а е предоставила на читателката Ви точна информация за проблема, която информация за липса на водоподаване в Пловдив на ул."Генерал Данаил Николаев" №74 и №76 постъпва в Контактен център от Денонощен диспечерски пункт на "ВиК" ЕООД Пловдив .
2. Факт е, че на интернет страницата на Дружеството в раздел "Планови ремонти" за 21.11.2017г. /вторник/ не е публикувана информация за ремонтна дейност, която извършваме и/или в раздел "Аварии" за възникнала авария на горепосочения адрес.
3. Гражданите и домоуправителите, живеещи на адреса, са били информирани, когато е станало ясно за допуснатия пропуск на фирмата-изпълнител, цитирам инж.Гълъбов.
Целта на нашите оператори е да обслужват и консултират входящи обаждания постъпили от потребителите на Водоснабдяване и канализация, съдействат за решаване на проблеми на клиенти със съвети и информация ежедневно от 8:00 ч. до 20:00 ч. и Ви уверявам, че използваният израз "изпуснала" е крайно неподходящ за отговорната работа, която служителите извършват.
С уважение
Е.Найденова
Р-л Контактен център
"ВиК" ЕООД Пловдив |