ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
ВиК Пловдив погна и по телефона некоректните си клиенти
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:39 / 07.02.2014Коментари (1)2979
© Plovdiv24.bg
Успешна стратегия пробива инерцията, че дълговете за вода са последна грижа на потребителя и това няма да му причини неудобство. Екшън код е само едно от поредица понятия, описани в модерна методика, по която "Водоснабдяване и канализация" - Пловдив вече събира просрочените вземания от абонатите си. 

Телефонен център с две звена е структурата, през която гората от длъжници се оказва лесно проходима. Това сочат първите обнадеждаващи резултати, а Центърът работи едва от 2.02.2014 година. 

Колко умен е софтуерът, през който ръководният екип определя всеки ден ангажиментите в Звеното за посещения на адреси, в това се уверяват самите работещите с него.

Програмата ежедневно задава близките по адреси длъжници, които да бъдат посетени. Клиентът на фокус е абсолютно анонимен за екипа на центъра, той е идентифициран единствено през клиентския си номер. Така възможността за субективизъм е стопена до нула. 

И идват първите изненади, не толкова от посещенията на адрес, колкото от работата на второто звено, това за телефонно прозвъняване. Няма драма дори и служители от водното "ало" да попаднат на абонат, баща на колежката ти, или пък на бивш народен представител. 

В крайна сметка и в единия, и във втория случай ефектът е положителен. Колежката бързичко изчиства задължение на името на баща си, по простата причина, че тя обитава същия адрес. Ексдепутатът пък временно ще се възмути как така ще му звънят, че има дълг за консумация на вода, но още на следващия ден ще го занули до изрядност. Има и абонати, които признават как от телефонното напомняне, разбират, че наемателят в имота им е некоректен длъжник или роднини трупат борч за вода в обща собственост.

Стратегията, през която работи спеццентърът на ВиК- Пловдив, не е уникалност, по нея действат отдавна фирми- доставчици на услуги и продукти, които карат клиентите си да бъдат коректни. Приятният ефект от работата лесно се разчита в очите на момичетата в Центъра. Те са "въоръжени" с телефонни слушалки и монитор с прецизни актуални данни за абоната, с който се свързват. "Март е твърде далече, трябва този месец да направите частично плащане по дълга си, кажете кога ви е удобно и възможната сума, която ще внесете". Или: "Ама, господине, вие нали не сте забравили 9 месеца да си платите тока, защо пропуснахте и водата?". На такава императивна подкана трудно се устоява и това е тайната на стратегията. 

"Ние тръгваме от убеждението, че никой наш абонат не е умишлено некоректен платец, нито отчайващо неплатежоспособен, за да потъне в задължения и да иска да е застрашен от съдебно преследване, коментира управителят на ВиК- Пловдив" Манол Генов. Екипът на Центъра ежедневно се убеждава, че тази оценка е работеща. 

Общо 25 служители на новата структура във "ВиК"- Пловдив имат самочувствието, че топят дълговете на битовите абонати към фирмата. Самите те са стимулирани от системата да работят по-добре, на ежедневно табло за всяка една от тях се поддържат данни - колко абонати са обработени, какви ангажименти за плащане са уговорени и колко реални плащания са постъпили. 

Телефонните екипи вече започват да покриват 12 часов работен ден. Затова, не се изненадвайте, ако, докато вечеряте, бъдете изненадани с телефонен звън, от който да разберете, че водата от каната или банята ви, не е безплатна, особено вече потребената. 

Полезно е прихванатият вече абонат да е наясно, че щом веднъж е посетен заради водния си дълг на адрес и по телефона след това, с него дамите от Центъра на ВиК ще си общуват любезно и настоятелно, докато сам не си отдъхне, че вече не е некоректен длъжник. Ето как новата клиентска стратегия на ВиК Пловдив тръгва трайно да праща в миналото симпатичния възглас на абоната си "Ох, ама и водата ли да платя, не може ли другия път?".








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
Строят надлез над жп линията на Ягодовско шосе
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: