ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Викане, рев и заплахи в пловдивски салон за красота, клиентка се оказа мъж! | ||||||
| ||||||
"Здравейте! На11 март бях клиент на салон за красота "Nika Nails Queen", намиращ се на бул. "Мария Луиза" 71. И за мое огромно съжаление преживях ужас. Първо за сумата от 40 лева получих нерви, трепети и психическо разтройство и базисен цвят на ръцете без нито една декорация или детайл. И всичкото това без да ми се издаде касов бон. Второ, помолих да не ми бъдат променяни формата и дължината на ноктите ... ноо уви, промениха ги. Това беше, повярвайте ми, едно кошмарно ходене на маникюр! И да ме надцакат с едноцветен лак им отне цели 4 часа! До напускането на обекта аз не получих касова бележка за сумата, която плащам. Дами, приканвам ви за нищо на света да не посещавате този салон за красота. В града има достатъчно други професионалисти в сферата, при които можете да отидете, за да поддържате женската си красота. На никого не е приятно да не му се оправдаят очакванията, особено, ако отиде в уж толкова луксозен салон и плати от джоба си пари, които въобще не са заслужили." Потърсихме и мнение от салона за красота. Ето какво ни разказаха: "Здравейте! Клиентката всъщност е мъж! Записа час за 11.03.2019 г. за 11:00 ч. сутринта за поддръжка на гел. По принцип в салона работим 5 момичета и в нашата страница се качват снимки с името на момичето, което е правило маникюра. След закъснение от страна на клиента и след пристигането му заявява, че ще иска тежки декорации, които по принцип изпълнявам само аз, но клиентът предварително не е предявил претенции кой ще го обслужва! След като разбира за така създалата се ситуация, клиентът става доста неадекватен, започва да се държи дори леко заплашително, при което момичето, което го обслужва, се свързва с колежка и я моли да дойде, за да не бъде сама с този клиент. Поради неадекватното държание на клиента - викане, рев, смях и т.н. двете момичета няколко пъти му обясняват, че след като е недоволен могат да приключат процедурата в този момент и той да си тръгне, без да заплаща за нея. Въпреки всичко клиентът държи процедурата да бъде приключена. Заради нервните му изблици процедурата е продължила 4 часа. След приключване на процедурата, момичето, което го обслужва от самото начало, му казва, че нищо не дължи, но той въпреки всичко хвърля 40 лева, прави поредната сцена и веднага си тръгва. Касов бон е пуснат (прилагам снимка), а след тази ситуация момичето, което го е обслужвало, си подава молбата за напускане, тъй като не желае да работи с такива клиенти, заради които се чувства застрашена по време на работа. Клиентът е крайно неадекватен, груб, заплашителен и вулгарен. Прилагам снимки на разговора, в който е записан часът. Това е единственият клиент за деня! Благодаря, че се свързахте и с мен, защото ситуацията наистина е доста по-различна от описаната!". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 13.03.2019 г.
+3
на 13.03.2019 г.
+2
на 13.03.2019 г.
+2
на 13.03.2019 г.
+6
на 13.03.2019 г.
+2
на 13.03.2019 г.
+8
на 13.03.2019 г.
+6
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Хванаха българин с автомобил за 80 000 лева, издирван от Русия
17:43 / 09.11.2024
До две заплати ще получат някои държавни служители като коледни бонуси
17:20 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета