Вижте 225-метровия надлез до Водната палата, който ще облекчи трафика в Пловдив!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (93)
12:50 / 16.01.2013
28464
225-метров пътен надлез да бъде построен до Водната палата - това предлагат проектантите от фирмата "Вектор-бул", научи Plovdiv24.bg. Той ще бъде на разстояниие от около 11 метра от ръба на подпорната стена и на височина около 3-6 метра. Предвижда се да бъде с две ленти, като ще има и уширения - например ще има допълнителна лента, ако се движите от "Столипиново" към Панаирния мост и искате да слезете по "Марица юг". Предложени са четири типа конструкции: с наклонени опори тип "Газела" или с прави колони. От архитектурна гледна точка най-елегантното решение и същевременно най-евтино е това да се реализира чрез кръгли колони отдолу.

Надлезът ще бъде изтеглен максимално близо до реката и ще върви успоредно на линията на подпорната стена, като се предвижда изграждане на нова подпорна стена. Отдолу между реката и бул. "Марица-юг" ще се оформи зелена ивица, а атрактивно осветление ще осветява вечер цялата конструкция под надлеза.

Движейки се по бул. "Цар Борис III Обединител" в посока север-юг към към Тунела с десен завой ще се слиза по "Марица юг" и след 250 метра ще се обособи кръстовище, от което с десен или ляв завой ще може да се продължи съответно към "Столипиново" или към Пешеходния мост.

По същия начин ще бъде организирано слизането - движейки се от запад на изток по самия надлез, когато той свърши, с десен обратен завой ще се слиза на "Марица юг". При движение от юг на север по бул. "Цар Борис III Обединител" с десен завой ще се завива покрай Водната палата и после с ляв завой ще се качва на надлеза. По този начин ще се осъществи разтоварването на потока от коли и от бул. "6 септември" той ще се прехвъли на "Марица юг".

Сега общината трябва да реши на каква височина съоръжението ще преминава над сега съществуващия мост, защото трябва да се има предвид, че в не чак толкова далечно бъдеще този мост ще се подмени с нова конструкция. Тя трябва да отговаря на няколко основни изисквания - едно от тях е да има две платна с по три ленти. Мостът е строен през 60-те години на миналия век и не може да бъде реконструиран в сега съществуващия си вид. Има нови евронорми, както и такива за земетръс и в момента той не може да бъде подсилен, защото няма да отговаря на тези норми.

За повече подробности чуйте прикачения аудиофайл с Маргарит Жипонов, представител на фирмата-проектант!


Виж коментарите (93)

Още по темата (266):
07.11.2024 Деведжиева: Фонтанът от кръговото до Водната палата е демонтиран вандалски
24.09.2024 Къде е фонтанът от кръговото на Водната палата?
13.07.2023 Разправия за пари заради глобата за пробива при Водната палата
11.07.2023 Слави Георгиев: Липсата на планиране, спазване на срокове и необмислени постъпки доведе до санкция, която ще плащат пловдивчани
07.07.2023 Деведжиева: С толкова безпомощно управление Пловдив се сблъсква за първи
път
06.07.2023 1 млн. лева на вятъра заради приумицата на Общината за пробив при Водната палата
Още новини от Новини от Пловдив:
Район "Източен" с нова придобивка за хората със специални потребн...
Дрон без аналог в страната получи пловдивската пожарна
Ето я новата шефка на "Организация и контрол на транспорта" в Пло...
Позиция на "Старинен Пловдив" за плесенясалите мозайки в Голямата...
Първи подробности за разкритото в Пловдив голямо престъпление
Костадин Димитров: Искаме по-бързи темпове за развитие на транспо...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).