ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Вижте кои са плюсовете на пловдивския транспортен проект (част 3)
Автор: Мариана Панчева 09:25 / 02.02.2018Коментари (2)7691
© Plovdiv24.bg
Кои са плюсовете на пловдивския транспортен проект?Plovdiv24.bg попита зам.-кметът по транспорт Златин Велев.

"В Пловдив ситуацията с градския транспорт е много по-различна в сравнение с останалите градове, където са реализирани подобни проект", коментира за читателите ни той.

"При нас превозвачите са изцяло частни. За съжаление нямаме общински превозвач. Това си има плюсовете и минусите. Така например без инвестиции от страна на Общината имаме най-новия автопарк в цялата страна като средна възраст. Включително и автобусите, за които получаваме най-много оплаквания, че са малки, че са високи, че спират рязко, и те са с много висок клас - Евро 5 и Евро 6. Освен всичко тези автобуси се използват само там, където пътникопотокът е по-голям, което е оправдано от финансова и от екологична гледна точка", обясни още Велев. "В почивен ден, когато в определено направление се возят средно между 5 и 10 пътника, няма оправдание да бъдат пуснати големи автобус, които изразходват повече гориво, генерират повече разходи."

За максимално удобство на пътниците пък се готвятсериозни промени - въвеждане на 5 нощни линии (до 24 часа). 

"Всички анализи и сигнали, постъпващи в Общината показват, че това е необходима мярка", заяви кметът по транспорт. По думите му (а и както Plovdiv24.bg върви информира своите читатели) в момента се обсъждат автобусите по линии 1, 6, 12, 21 и 44.

"Надяваме се така да обхванем Централната градска част към всички райони на града", коментира Велев. "Вече получихме няколко писма, потвърждаващи тази нужда от предприятия, работещи на смени."

Друга добра новина е предстоящото преразглеждане разписанията на автобуси там, където интервалите са големи и хората чакат дълго. Планът е е в работните дни интервалите да се сгъстят между 9 и 15 минути (за различните линии), разкри Велев.

Защото е важно в автобусите да се използват от повече пътници, защо общината се е отказала от планове да съкращава линии и още - чуйте в интервюто на Plovdiv24.bg. 



Още по темата: общо новини по темата: 1113
24.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Мисля, че автобус №29 задължително трябва да бъде с удължено работно време.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Футбол - други
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Детско-юношески футбол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5768) 58%
Не (3195) 32%
Не мога да преценя (942) 10%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: