Клиентите на дружеството ще могат да заплащат консумирана енергия в касовите салони на "Български пощи" ЕАД както в работните дни до края на 2013 г., така и на 23 декември (понеделник) и 31 декември 2013 г. (вторник), когато са осигурени дежурни касови салони на "Български пощи" ЕАД. По време на останалите почивни и празнични дни клиентите на EVN България могат да използват обновената интернет платформа за проверка и плащане на консумирана енергия "ЕVN Онлайн плюс":
https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
Всички EVN Офиси ще бъдат отворени за обслужване на клиенти в работните дни до края на 2013 г., както и на 2-ри и 3-ти януари 2014 г. Денонощно, без почивен ден, на разположение на клиентите е телефонният център на EVN България:
ЕVN България
Телефонен Център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при аварии
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg