ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Вижте от какво се оплакват най-много пловдивчани | ||||||
| ||||||
Освен в тази категория, най-много сигнали са постъпили в графа "Други“ (20), "Транспорт и безопасност на движението“ (18), "Социална политика“ (13), "Административно-техническо обслужване“ (10) и "Екологични проблеми“(10). Анализът сочи, че в раздел "Устройство на територията; незаконно строителство“ са постъпили 24 сигнала. Според омбудсмана, администрацията проявява мудност при обработването и реакцията на сигнали със съмнения за незаконно строителство. Голяма част от гражданите са се оплакали от неспазване на срокове, лоши изпълнения и липса на контрол при извършване на саниране на сгради по програмата на правителството. Отговорите от страна на администрацията по този тип сигнали са формални и незадоволителни за гражданите. "Нашият анализ по случая е, че контролът за тези дейности е занижен, а неналагането на санкции е лош имидж за Община Пловдив и е в ущърб на данъкоплатците“, се сочи в доклада на обществения посредник. На второ място по сигнали е категорията "Други“, подадени са общо 20 сигнала. Тук влиза оплаквания от трудово-правен характер, личен такъв, за проява на некомпетентност, недобросъвестност, мудност, незачитане достойнството, правата, свободите на гражданите и пр. Веднага след това се нарежда раздел "Транспорт и безопасност на движението“, с подадени общо 18 сигнала за шест месеца. Пловдивчани са най-недоволни от затрудненото паркиране на автомобили в различни части на града и съпроводените от това проблеми, като налагане на санкции на гражданите. Според омбудсмана трябва да се въведе "Зелена вълна“ по големите пловдивски булеварди, контрол на скоростта с радари и камери, легнали полицаи преди самите пешеходни пътеки и др. В категория "Социална политика“ има постъпили 13 сигнала – най-често се отнасят до правомощията на Териториалното подразделение на Националния осигурителен институт – гр. Пловдив. Гражданите са търсили и съдействие за настаняване в общинско жилище. Потърсената помощ от родител на дете с решение на ТЕЛК стана повод да се достигне до информацията за спечелен проект от Община Пловдив за изграждане на социално предприятие за хора с увреждания по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 – 2020 г., приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване". В раздел "Екологични проблеми“ също има 10 сигнала. Единият е за район "Северен“ - за обгазяване на три съседни двора от работата на заведение за бързо хранене (дюнерджийница), което работи денонощно. Друг интересен сигнал е с молба за съдействие за пускане на чешмичката на Данов хълм (Сахат тепе), която гражданинът твърди, че е бетонирана. В анализа има два идентични казуса, които се отнасят до отношенията между директори на училища и техни подчинени учители. И в двата случая се твърдеше, че има упражняван психологически тормоз над учителите, уронване на авторитета им и натиск за напускането им от страна на директорите. Сигналите са записани в категория "Образование“, където има 8 сигнала. Следват раделите "Етажна собственост“ (8), "ВиК“ (6), "Телекомуникации“ (6), "Сметоизвозване и чистота“ (5), Обществен ред и сигурност (2). В категориите "Здравеопазване“ и "Достъп до информация“ има само по 1 сигнал. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета