Много спорно е до колко тези стотици хиляди левове, похарчени за подобни тривиални предизборни агитации ще имат възвращаемост и затова впечатление прави оригиналността на предизборната кампания на кандидата за кмет Владо Дончев. Тъй като организациите, които не са парламентарно представени не могат да разчитат на пари, извадени от бюджета, респективно от нашия джоб, кандидатът, издигнат от Гражданска мрежа за модерен Пловдив заяви, че разчита изцяло на подкрепата на свои приятели и поддръжниици- пловдивчани, които искат най- доброто за града си и вярват, че Владимир Дончев може и знае как да го направи.
Кандидатът за кмет, решил да води нестандартна кампания получи и нестандартна подкрепа. В петъчния следобед пловдивските граждани бяха изненадани от едно по- различно и оригинално шоу, което се състоя на стълбите пред бар "Каменица". Дъщерята на кандидата за кмет - Ани Дончева от най-добрата танцова школа в България "Денс Академи" направи страхотно шоу, към което спонтанно се присъединиха 30-ина младежи в сини униформи, които току що бяха приключили участието си в джаз феста. "Подкрепям не баща ми, а човека Владимир Дончев, защото той е от хората, които правят това, което е добро за другите, а не за него самия. Аз също съм възпитана така", заяви Ани. Владо Дончев провокира обществения интерес с оригинална инициатива. До емблематичния за града паметник на Мильо, беше поставена прозрачна урна, в която над 500 пловдивчани пуснаха своя глас, за да решат каква да бъде темата на първото допитване до гражданите на град Пловдив, когато Владимир Дончев стане кмет. Същевременно познатият на всички пловдивчани клоун Кени забавляваше присъстващите с политически скечове и ги подканваше да се включат в референдума. Сред многобройните зрители и гости на събитието беш
След края на шoуто и самият Дончев заяви: "Много леко, естествено и весело се получи. Спонтанните и оригинални решения винаги са по-добри от клишетата. Естествената сцена пред бар "Каменица" не може да се сравнява със сбутаните сценички на БСП и ГЕРБ. Другите играчи в тази кампания са натикани в блатото на рутината, на многото пари, липсата на въображение и потискащата партийна или олигархична йерархия. Ние от Гражданската мрежа сме свободни, креативни и щастливи да правим това, което искаме. И ни се получава."
Още по темата (764): | |