Община Пловдив е готова с параметрите на обществената поръчка за модернизация и надграждане на електронно-билетната система в градския транспорт на Пловдив и скоро ще бъде обявена. Това съобщи ресорният заместник-кмет Тодор Чонов пред камерата на Plovdiv24.bg.
Поръчката ще бъде пусната в условията на липса на финансиране, като се очаква до края на годината процедурата за избор на изпълнител да бъде завършена. Тогава ще стане ясна и каква ще е сумата, която трябва да бъде отпусната с бюджета за следващата година.
"Ще осигурим по-лесно плащане, отдалечено зареждане на картите на ученици и пенсионери, за да отпаднат опашките", допълни още параметрите на поръчката Тодор Чонов.
Той обяви, че ще има среща с превозвачите и директорите на ЕГ "Пловдив" и ЕГ "Иван Вазов" за график на автобусите с малки интервали, за да могат учениците своевременно да се извозват от и за кампуса.
"Вследствие на кризата някои превозвачи търпят загуби, затова анексирахме договорите с тях с решение на Общински съвет, така че тези, които не могат да изпълняват своите ангажименти, техните линии да се прехвърлят на друг превозвач. Предстои разписанията по линия 10, например, да вървят на 100% и да пуснат автобуси, каквито са по договорите", обясни заместник-кметът.
"Разписанията по всички линии на градския транспорт се изпълняват между 25 и 30% по-малко - в момента се изготвя анализ и ще предложим връщане на старите разписания", заключи Тодор Чонов.