Всеки трети потребител на пловдивски цигари пуши Seven Hills
Всеки трети потребител на производството на „Пловдив-БТ” предпочита Seven Hills, сочи представително изследване на пазара на цигари у нас, извършено по поръчка на „Булгартабак Холдинг”. Според него марката заема шеста позиция в класацията на най-търсените и продавани български цигари от разновидностите slims. За две години, откакто е възстановена за продажба, пазарният й дял нараства от 0,4% на 1,8 на сто. Месечно „Пловдив-БТ” произвежда между 36 и 40 тона Seven Hills Slims.
Като търговска марка Seven Hills е регистрирана още през 1988 г., но тогава се продава в king size формат. През септември 2004 г. пловдивското дружество решава да я възстанови, като я пуска на пазара в първата по рода си опаковка тип „плочка” на вече наложилия се slim формат. Това, което отличава Seven Hills от останалите български цигари обаче е, уникалната сребърна холограмна нишка на обвивката на филтъра, или т.нар. ламиниран, лазерно перфориран коркофан. Подобна холограмна лента пази от фалшификация и българският лев.
Утре, 29 септември 2006 г., „Пловдив-БТ” отбелязва 2-годишнината от възстановяването на марката Seven Hills с грандиозно илюминационно шоу, томбола и 2-часов концерт на хитовата банда „ЪпсурТ”, Белослава и музикантите Лили Йончева и Живко Петров. Промоцията на дружеството е на Площад „Централен” и започва от 19,30 часа.