Нова война на големите хранителни магазини се задава в Пловдив. Причината е започналото между блоковете в "Тракия" строителство на ной-новия член на семейството на хипермакетите - дете на веригата Лидъл, научи репортер на Plovdiv24.bg. Той се намира на една ръка растояние от Кауфланд и Сани и недалеч от Карфур и Метро.
Марката е известна с ниските си цени. Лидъл вече набира работници и се предполага, че са измислени и първите промоционални цени. Това пък от своя страна означава почти сигурна ответна реакция от останалите хранителни магазини.
Пловдивчани още помнят войната, която се разрази след отварянето на Карфур. Тогава френската нискотарифна верига влезе в бизнеса с банани на промоция и айран, извинете кисело мляко на символични цени. Кауфланд отговори на предизвикателството с ориенталската акция "бели нощи". Ориенталски като цяло се оказа подхода и на двете вериги, тъй като основно "братята роми" ги "налазиха". Това пък отблъсна в голяма степен обикновения пловдивчанин и не е изненада, че в момента Карфур е с изключително ниска посещаемост, което и до съкращаване на служители.
Какво са ни подготвили за новата битка хипермаркетите, тепърва предстои да разберем след отварянето на последния.
По принцип от конкуренция печели крайния потребител, в случая пловдивчани, но начина и качеството, с което се води войната за пловдивските клиенти, за момента не са в голям плюс за крайния клиент.
Карфур не успяха да покажат истинската същност на тази верига.Според мен това попречи много на тази верига да се докаже.Във Франция е супер приятно да пазаряваш от тях.Не само,че съкращават служители ами последният път като бях половината им ескалатори бяха повредени.Кога отвориха магазина,че вече и съоръженията сдават багажа.Да бяха направили поне 1г. а те нямат и 6м.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.