ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Загиналият Недялко бил четвърти собственик на фаталния мотор
Автор: Ивет Калчишкова 11:18 / 05.10.2024Коментари (5)16785
© Plovdiv24.bg
Въпросът колко е бил мощен моторът на загиналия при пътен инцидент Недялко Бакалски ще се изясни на следващото съдебно заседание, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

Официалната информация от “Сузуки" по направеното от Окръжен съд Пловдив запитване все още не е представена. Причината е, че от фирмата в България очакват разяснения и информация от клон в чужбина.

Адвокатът на близките на Бакалски пожелаха да бъде разпитан приятел на Недялко, който може обясни по какъв начин е било регистрирано превозното средство в КАТ.

“Познавам пострадалия, мой приятел е от много години. Аз съм моторист. Моторът на Недялко е "Сузики" с 600 кубика мощност. Така излиза от фабриката на "Сузики". По документи киловатите са 88. По нашите документи в България моторът се управлява с А категория.

Неговият мотор е бил вкаран от Швейцария и е ограничен за А2 категория на 25 киловата мощност. Намаляването се прави в подсервизи  на "Сузики", не в оторизиран. Когато това се направи, не влиза в сервизната история. Ако дадат справка от КАТ, ще излезе, че е с големи киловати.

Имах същия мотор от Германия внесен и го регистрирах в КАТ и с малки киловати. Един път, когато впишат 25 киловата, ако се препродава. не се изписва допълнителен документ, защото вече така е вписан.

През 2019 година се внася моторът на Недялко от  неизвестен собственик в България, регистриран е в КАТ. Недялко е 4-ти собственик на този мотор. Пише, че е 25 киловата и отговаря на неговата правоспособност", раясни той.

Вещите лица, направили четворната комплексната съдебномедицинска експертиза, както и техническа такава, не можаха да прочетат заключенията си в съдебната зала вчера.

Причините за това бяха две. Едната е, че не е спазен 7-дневният срок за внасяне на заключението в съда, а другата е липсващ подпис на един от лекарите.

В залата бяха разпитани свидетелите Иван Иванов и Тодор Тошев, които са младши автоконтрольори от сектор “Пътна полиция".

Припомняме, че обвинен за трагичното събитие е Иван Иванов. Според обвинителния акт на 05.05.2022 г. при управление на лекия си автомобил той е нарушил правилата за движение и по непредпазливост е причинил смъртта на 20-годишния Недялко Бакалски, която е настъпила няколко дни по-късно 12.05.2022 година.

През юли защитата на Иванов изрази съмнения, че Бакалски е управлявал мотор от категория А, а всъщност е притежавал книжка за категория А2 и следователно той може да не е бил правоспособен водач за конкретната категория.

Отговорът на този въпрос ще бъде изяснен на заседанието през 5 декември от 10,00 часа.


Още по темата: общо новини по темата: 11
06.10.2024 »
05.10.2024 »
04.10.2024 »
04.10.2024 »
02.10.2024 »
24.07.2024 »
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Тука яко намирисва на спестени парички и шашми да се карат с по ниски категории тези мотори. Няма разумен човек , който да даде пари за 34 к.с. като за 120 к.с.
0
 
 
Не зная каква фирма е Сузики и откровено казано нещо не успях да стопля защо купуваш 600 кубика моторетка, когато после я скопяваш до мощност на мотопед. Не е ли по-просто да купиш направо по-малък мотор? В Швейцария дори автомобилите са с по-висока мощност от тези, които са за нормалния европейски пазар. Ако вече някой по данъчни съображения е правил ала-бала, това е друг въпрос. Но силно се съмнявам някой да си скопи мотора от 88 киловата до 25 :-)))) Няколко неща за мен конкретно все още не са ясни. Първо, каква категория е имал този юнак. Второ, с каква скорост е карал преди инцидента. Трето, какво пише в талона на МПС-то. Ако там е отбелязана 88 киловата мощност, а той има А2 категория - значи незаконно е управлявал този мотор. Защото за мен остава загадка от какъв зор ще си правиш мотора с по-малка мощност. Не съм видял някой да кара автомобил, който от завода излиза 100 коня, а той да го преправя на 35. Обикновено всичко е в обратна посока. После, дори да е такова нарушението, което не е малко, ако скоростта, с която е карал е в рамките на допустимата, значи остава другото сериозно нарушение - неспиране на стоп! Изяснявайте истината и виновникът да си понесе наказанието.
0
 
 
Да ви пикая на законите! Значи ако си купя ферари и по документи се напише че е "ограничено" до 1 конска сила мога да го давам на децата пред пощата да си го ръчкат като детска играчка?!?!? Няма да коментирам колко е лесно тва "ограничение" да се изключва за минаване на ГТП и то ако има собственика желание да не мине под масата...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Зима 2024/2025 г.
Ружа Игнатова попадна под ударите на прокуратурата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: