На срещата Захари Георгиев заяви, че е ясно , че автобусите и МПС-та в Пловдив са основен източник на замърсяване на града, но никой от управляващите до сега не се е опитал да направи нещо по въпроса. " Преди години си мислех, че "Градски транспорт" като общинско предприятие не може да се справи с конкуренцията. Намери се обаче такъв човек като Ангел Батаклиев, който да рискува за това ако стана кмет ще защитавам интересите на "Градски транспорт", категоричен бе Захари Георгиев.
Служителите на фирмата задодаха редица болезнени въпроси относно формирането на заплатите им, тролейбусната мрежа на Пловдив, разработването на концепция за транспортната схема на града и др.
Захари Георгиев обясни, че чрез проекти общинската фирме ще трябва да кандидатства за обновяването на тролейбусната мрежа на Пловдив."Агенцията по енергийна ефективност трябва да има цялостен проект за месатат за паркиране, за маршрутите , по които се движи обществения транспорт", допълни Георгиев.
Ангел Батаклиев определи финансовото състояние на "Градски транспорт" като тежко. "За всички новопостъпили служители ще има нова формулировка на базата за определяне на работните заплати. Тези служители, които не са получили заплати ще вземат наведнъж и старите и новите възнаграждения през следващия месец", обеща Батаклиев.