ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Заместник-кмет на Пловдив се уплаши и отказа да отговори на важни въпроси | ||||||
| ||||||
От друга страна, страхът и паниката им се четат в очите, защото ежедневно осъзнават все повече, че не са способни интелектуално и морално да управляват Пловдив. И на малките деца вече само за няколко месеца им стана ясно, че след управлението на Здравко Димитров и екипа му ще е нужно поне десетилетие, за да се възстанови Пловдив. Ако трябва да бъдем честни, кризата с коронавируса много усложни задачата на управляващите в Пловдив, страната и света, но всъщност това е и мощен катализатор за това кой е способен да се справи и кой не става за управленец. Категорично ясно е, че управлението на Пловдив е пълен провал. Както казахме, примерите са много, не ги спестихме по време на извънредното положение няма да ги пестим и в бъдеще. Царят е гол умствено. Голи обаче се оказаха и придворните, разбира се, не всички, има и изключения. Не такова изключение обаче е заместник-кметът по транспорта Тодор Чонов. Неколкократно по време на извънредното положение критикувахме безумните му ходове по отношение на градския транспорт. Вярваме, че имахме основание да го критикуваме за повечето от нещата, много от критиките идваха от гражданите чрез нашата медия. По принцип целта на критиката е да се посочи на властимащите къде грешат, да се организира широк диалог и да се намери решение на проблема. Вместо да се вземат правилни решения, да се коригират грешките, от общината решиха, че е много по-удачно да дадат медията, която ги критикува, на прокурор за всяване на паника. Да имаш смелостта да посочиш, че един управленец е некомпетентен и с действията си е опасен за населението, не е всяване на паника, а минимизиране на щетите. Колко е гол умствено царят ще ви докажем само с кратък абзац от жалбата на общинския кризисен щаб до прокуратурата срещу публикациите на Plovdiv24.bg: "Пускане на маломерни автобуси, с по-малко места по дадена линия, не е предпоставка за струпване на повече хора на по-малко разстояние в автобуса". Тук и ние останахме безмълвни. Нямаме коментар! Няма интелект на света, който да отговори по какъвто и да е граничещ със здравия разум начин на горното. Въпреки всичко, добри лоши, глупави или не, това са хората, които ще управляват града през следващите 3 години и половина. За тяхно огромно съжаление, Plovdiv24.bg е най-четената медия в Пловдив и региона, била е тук преди тях, ще е тук и ще информира пловдивчани и след тях. Извънредното положение приключва, част от мерките остават, а проблемите с масовия транспорт в Пловдив продължават да висят със страшна сила. Затова миналата седмица пожелахме да направим интервю с Тодор Чонов, който да отговори на въпросите на репортерите и читателите на Plovdiv24.bg. След много усилия г-н Чонов се съгласи тази седмица, във вторник (вчера) да застане пред нашата камера. Вчера обаче получихме обаждане от ПР отдела на общината, че Чонов няма да застане пред нашата камера заради критиката ни към местната власт. Самият г-н Чонов не намери дори малко мъжество и кураж, за да откаже лично интервюто. Убедени сме, че причината не е, че се страхува какво ще напишем. Причината е, че го е страх да отговори на неудобните въпроси, защото въпросите му бяха изпратени предварително, по негово изискване и сме убедени, че на някои от тях няма желание да отговаря. Ето какво гражданите на Пловдив и репортерите на Plovdiv24.bg искахме да попитаме Чонов: 1. След падането на ИП ще се възстанови ли нормалното делнично разписание на градския транспорт? 2. Дотациите за превозвачите намалени ли са за времето на ИП? 3. Кажете подробности за отпадането на късните автобуси? /нищо че вече имаше някаква информация/? 4. Какво се случва с Транспортния проект - вярно ли е че общината ще даде на съд "Индра"? 5. Какво показват данните на Центъра за управление на трафика - изпълнява ли се разписанието и колко процента? Каква е събираемостта от глобите на превозвачите? 6. На какъв етап е конкурсът за обществен превоз? Ще има ли промяна в условията и ще бъде ли намалено с една степен изискването за категория евро? 7. Какъв е срокът за обслужване на линиите и защо? /Изравняване на срока за двата конкурса до 2028 г.?/ 8. На какъв етап е създаването на ОП "Екологичен транспорт?" 9. Общината ще направи ли постъпки да възстанови тролейбусния транспорт? Какво се случва с надземната и подземната инфраструктура? Въпреки, че Тодор Чонов отказва да застане пред камерата ни, въпросите на Plovdiv24.bg изпълниха част от целта си. Ден след като ги изпратихме, нормалното функциониране на автобусите бе възстановено. Ще останем в очакаване да получим отговор и на останалите въпроси, убедени сме, че г-н Чонов ще намери кураж в себе си да отговори, няма нищо страшно, стига да не се страхува от самите въпроси. Plovdiv24.bg е пловдивската медия, която винаги търси истината и я предоставя такава каквато е. Показваме и хубавото, показваме и лошото и винаги сме давали и ще даваме трибуна и на местната власт, без да я цензурираме по никакъв начин, както това се случи със зам.-кмета Илия Кирчев миналата седмица. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1113 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Моите | На приятели
Показва коментари на Mariya Peneva
на 16.05.2020 г.
0
на 16.05.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета