"Отсега казвам, няма да увеличаваме цената на градския транспорт, въпреки че на нас това ще ни излезе скъпо", заяви той.
По думите му планът е от бюджета на града да се отпуснат още 1 000 000 за превозвачите, с които средства още от януари да се увеличи подвижният състав на градския транспорт, да се планират по-чести и по-късни курсове.
"Но това ще е за сметка бюджета на Пловдив, а не за сметка цената на билета и е стимул да накараме хората да вярват повече в градския транспорт - че е редовен, че е добра услуга", коментира кметът. Той не пропусна да подчертае, че в обявения конкурс за 13-те линии условията, които Общината поставя на превозвачите, са серизони - екологичен клас минимум евро 6, нови и задължително климатизирани автобуси, задължително 35% от тях да са с платформи.
По думите му и ако държавата по някакъв начин помогне за предотвратяване на лесния достъп за покупка на 20-годишни автомобили в България, то това ще подпомогне още повече процеса по избор на градския транспорт като предпочитано средство.
"Обществото вече е узряло и надживяло тези социален момент всеки да има кола, дори тя да е 20-годишна", категоричен бе Тотев.