ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Започват пробива при Водната палата! Кръговото остава в историята, ще има само десни завои | ||||||
| ||||||
Община Пловдив води непрекъсната кореспонденция с ОПРР и с фонд ФЛАГ, заради припокриването на двата проекта. В момента дирекция "Строителство и инвестиции" прави оценка на това застъпване. Очаква се до седмица оценката да е готова, след което Фондът ще бъде уведомен каква е стойността на строителните работи, които ще трябва да се върнат на Програмата. Самият Райчев поддържа контакти с МРРБ, през няколко дни се чува по телефона с ресорния заместник-министър, а следващата седмица двата ще имат среща. Предполага се, че до две седмици административните дейности ще са приключени и в началото на септември ще се направи първа копка на обекта. Работата ще започне в източната част, откъм Водната палата, където е и припокриването с проекта, финансиран по ОПРР. Така самото кръстовище ще функционира в западната си част, колите ще могат да минават от моста направо или от бул. "Марица юг" запад надясно към кръстовището на Чифте баня и оттам ще имат възможност да обръщат посоката на движение. На практика кръговото ще бъде частично затворено и няма да е много затруднено в западна посока, смята Райчев. Като се приключи работата в източната част, ще се премине към западната. По предложение на строителя "ИСА 2000" е приет варианта да не се затваря кръстовището. "Апелирам към хората да се информират и да използват други кръстовища след като стартираме строително-монтажните дейности – моста на Адата, на УХТ и Герджика, за да не се получават такива задръствания. При всички положения придвижването в час пик ще бъде затруднено. Хората трябва да са уведомени и да използват алтернативни пътища" - каза заместник-кметът. Както Plovdiv24.bg вече съобщи, кръговото кръстовище ще се премахне и ще има само десни завои. Проектът за Водната палата се съгласува с експлоатационните дружества. Последно се съгласува през Виваком, тъй като в района има военни кабели. Чакаме тяхното съгласувателно писмо, след което ще издадем строително разрешение. Водим непрекъсната кореспонденция с ОПРР и с ФЛАГ, тъй като се припокриват двата проекта. В момента дирекция "Строителство и инвестиции“ прави оценката на припокриването. Очаква се до седмица да е готова, след това ще бъде уведомен Фонда каква е стойността на строителните работи (застъпването), които ще трябва да се върнат на Програмата. Имаме контакти с министерството, дори сутринта говорих със заместник-министъра, а в понеделник съм на среща с него. Първа копка ще се прави в началото на септември. Предполагам, че до две седмици ще се справим със ситуацията. Организация на движението В първия етап е включена източната част, т.е. частта откъм Водната палата, там, където се припокрива. В западната си част кръстовището ще функционира и ще има възможност да се завива само в дясна посока към тунела и оттам да се обръща посоката на движението. Няма да има възможност да се преминава в друга посока. Същевременно колите от моста също ще могат да се движат по западната част на бул. "Марица юг“. Частично ще бъде затворено кръговото, движението няма да бъде чак толкова затруднено откъм западна посока. Като се приключи работата в източната част ще се премине към западната част. Строителят "ИСА 2000“ предложи вариант без затваряне кръстовището на "Цар Борис III Обединител“ – приехме го този вариант. Движението ще бъде затруднено, защото от двете посоки ще бъде събрано в една лента, но въпреки всичко ще бъде пуснато. Апелирам към хората да се информират и да използват други кръстовища след като стартираме строително-монтажните дейности – моста на Адата, на УХТ и Герджика, за да не се получават такива задръствания. При всички положения придвижването в час пик ще бъде затруднено, трябва хората да са уведомени и да използват алтернативни пътища. Кръговото кръстовище (колело) премахва се. Ще има само десни завои и заради това обръщането на посоката ще става на първия светофар. Така левият завой на идващите от моста към Водната палата няма да се прави в самото кръстовище. "Направили сме анализ на ситуацията и се оказа, че левият завой на "Цар Борис III Освободител е по-свободен, не е натоварен, и няма проблем там да се обръща“ – коментира Райчев. Финансирането на пробива при Водната палата е от 50-милионния заем от Фонд ФЛАГ. Избраната строителна фирма предложи цена от 9 269 600 лева с ДДС, а срокът за завършване на обекта е година и половина. |
Още по темата: | общо новини по темата: 266 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 25.08.2022 г.
0
на 25.08.2022 г.
+2
на 24.08.2022 г.
+2
на 24.08.2022 г.
+1
на 24.08.2022 г.
+1
на 24.08.2022 г.
0
на 24.08.2022 г.
+5
на 24.08.2022 г.
+5
на 24.08.2022 г.
+6
на 24.08.2022 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета