ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Започват пробива при Водната палата! Кръговото остава в историята, ще има само десни завои
Автор: Диана Бикова 17:15 / 24.08.2022Коментари (16)16559
© Plovdiv24.bg
Само десни завои ще има на основното ниво на кръстовището при Водната палата. Обръщането на посоката на движение ще става на най-близките кръстовища, тъй като технически не е възможно директно да се слезе от локалните платна на долното ниво. Това е заложено в проекта, чиито съгласувателни процедури са пред финал и скоро предстои издаване на строително разрешение, съобщи за Plovdiv24.bg заместник-кметът по строителство и инвестиции Пламен Райчев

Община Пловдив води непрекъсната кореспонденция с ОПРР и с фонд ФЛАГ, заради припокриването на двата проекта. В момента дирекция "Строителство и инвестиции" прави оценка на това застъпване. Очаква се до седмица оценката да е готова, след което Фондът ще бъде уведомен каква е стойността на строителните работи, които ще трябва да се върнат на Програмата. Самият Райчев поддържа контакти с МРРБ, през няколко дни се чува по телефона с ресорния заместник-министър, а следващата седмица двата ще имат среща. Предполага се, че до две седмици административните дейности ще са приключени и в началото на септември ще се направи първа копка на обекта. 

Работата ще започне в източната част, откъм Водната палата, където е и припокриването с проекта, финансиран по ОПРР. Така самото кръстовище ще функционира в западната си част, колите ще могат да минават от моста направо или от бул. "Марица юг" запад надясно към кръстовището на Чифте баня и оттам ще имат възможност да обръщат посоката на движение. На практика кръговото ще бъде частично затворено и няма да е много затруднено в западна посока, смята  Райчев. Като се приключи работата в източната част, ще се премине към западната. По предложение на строителя "ИСА 2000" е приет варианта да не се затваря кръстовището. 

"Апелирам към хората да се информират и да използват други кръстовища след като стартираме строително-монтажните дейности – моста на Адата, на УХТ и Герджика, за да не се получават такива задръствания. При всички положения придвижването в час пик ще бъде затруднено. Хората трябва да са уведомени и да използват алтернативни пътища" - каза заместник-кметът.

Както Plovdiv24.bg вече съобщи, кръговото кръстовище ще се премахне и ще има само десни завои. Проектът за Водната палата се съгласува с експлоатационните дружества. Последно се съгласува през Виваком, тъй като в района има военни кабели. Чакаме тяхното съгласувателно писмо, след което ще издадем строително разрешение.

Водим непрекъсната кореспонденция с ОПРР и с ФЛАГ, тъй като се припокриват двата проекта. В момента дирекция "Строителство и инвестиции“ прави оценката на припокриването. Очаква се до седмица да е готова, след това ще бъде уведомен Фонда каква е стойността на строителните работи (застъпването), които ще трябва да се върнат на Програмата. Имаме контакти с министерството, дори сутринта говорих със заместник-министъра, а в понеделник съм на среща с него.

Първа копка ще се прави в началото на септември. Предполагам, че до две седмици ще се справим със ситуацията.

Организация на движението

В първия етап е включена източната част, т.е. частта откъм Водната палата, там, където се припокрива. В западната си част кръстовището ще функционира и ще има възможност да се завива само в дясна посока към тунела и оттам да се обръща посоката на движението. Няма да има възможност да се преминава в друга посока. Същевременно колите от моста също ще могат да се движат по западната част на бул. "Марица юг“. Частично ще бъде затворено кръговото, движението няма да бъде чак толкова затруднено откъм западна посока.

Като се приключи работата в източната част ще се премине към западната част. Строителят "ИСА 2000“ предложи вариант без затваряне кръстовището на "Цар Борис III Обединител“ – приехме го този вариант. Движението ще бъде затруднено, защото от двете посоки ще бъде събрано в една лента, но въпреки всичко ще бъде пуснато.

Апелирам към хората да се информират и да използват други кръстовища след като стартираме строително-монтажните дейности – моста на Адата, на УХТ и Герджика, за да не се получават такива задръствания. При всички положения придвижването в час пик ще бъде затруднено, трябва хората да са уведомени и да използват алтернативни пътища.

Кръговото кръстовище (колело) премахва се. Ще има само десни завои и заради това обръщането на посоката ще става на първия светофар. Така левият завой на идващите от моста към Водната палата няма да се прави в самото кръстовище. 

"Направили сме анализ на ситуацията и се оказа, че левият завой на "Цар Борис III Освободител е по-свободен, не е натоварен, и няма проблем там да се обръща“ – коментира Райчев.

Финансирането на пробива при Водната палата е от 50-милионния заем от Фонд ФЛАГ. Избраната строителна фирма предложи цена от 9 269 600 лева с ДДС, а срокът за завършване на обекта е година и половина.


Още по темата: общо новини по темата: 266
07.11.2024 »
24.09.2024 »
13.07.2023 »
11.07.2023 »
07.07.2023 »
06.07.2023 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Когато виснат на въжета по централните улици поне 2-ма "кадърни" служители на народа и нещата ще си дойдат на място. Може и да звучи малко крайно, но докато няма страх от търсене на отговорност все по-зле ще става.
+2
 
 
Поредната глупост на кмет,зам кмет по строителство В момента се създава нов огромен транспортен проблем в и без това натовареният трафик в Пловдив Но инатът на един тъп кмет може да доведе само до това Имат ли представа горепосочените лица какво задръстване ще настъпи на светофара на Чифте баня и светофара при караджата / старите пловдивчани знаят къде се намира/ Ако сме наистина загрижени пловдивчани трябва да спрем подобно безумие защото никой не си е направил труда да заснеме трафика в пиковите часове Колко от нас ще обиколят половината Пловдив за да направят ляв завой и да тръгнат в избраната посока И накрая по тъп кмет и ръковоство на Пловдив не сме имали от много години
+2
 
 
Няма закон който да регулира шашкънията !!!
+1
 
 
И защо го правите в краят на отпускарският сезон?! Защо?! Искам отговор! Г-н Кмете, след 15-ти септември наясно ли сте какво се случва с трафика в града?!
+1
 
 
Половината град е в дупки!!!! Кръговото на "SPS" е в покъртително състояние! 6ти септември в частта от съдебната палата до кръстовището със Васил Априлов е скандално вече в двете платна! Кючук Париж 80% е в скандално състояние! Пътищата в Тракия почнаха да се разбиват! А ти тапир такъв ще ми правиш неадекватен пробив под водната палата?! Защо ще правиш пробив?!?! Раздели пътя с една тъпа мантинела и готово, като ще е само с десни завой... В 17:00ч колко време ще ни е нужно, като ще е затапено от 2рото колело на панаира до чифте баня... Погледни състоянието на пътищата в града, тогава пръскай пари за тъпият пробив!!!!
0
 
 
Зико не стига че си продажен боклук ами си тъп като галош!
+5
 
 
Ако се строи с темпото на ул Даме Груев, жална ни майка!
+5
 
 
Идвам по Марица-юг в посока Герджика. За да ида към Тунела трябва десен-колелото на панаира-после напред. Идвам от другата страна на Марица-юг и искам ляв за колелото на панаира. Трябва десен към Тунела-обратен на светофара който вече ще е доста натоварен от такива като мен и нормалните за наляво и чак после към колелото. А левите в посока от моста и за към моста? Там къде обратен? Ами, че то дори сега с това насрано малко кръгово ставаха по-лесно нещата? Файда от новата недомислица?
+6
 
 
Едно време имаше един филм - „Да обичаш на инат“. Пловдивчани от доста време гледаме друг - „Да строиш на инат“. Кметът си е наумил, че там ще се строи и нито предстоящите глоби го плащат, нито че няма да има почти никакъв положителен ефект за движението в района, особено пък по "Цар Борис III Обединител". Тапата ще я прави светофарът на Чифте баня. А колкото до глобата - разбира се, че няма да му пука. Нали няма да я плаща от джоба си. Всички ние ще го правим.
+1
 
 
Бъзикахте се с Тотев и шадравана за стотина хиляди лева?! Сега ще видим какъв шедьовър ще стане за 10 милиона! А рекалкулация ще има ли и каква е или засега не се казва, за да не се плашункаме :( Ще има само десни завои, но идвайки от Панаира няма да можеш да завиеш на дясно по бул. Марица, т.е. 'да слезеш на долното ниво'? Така го разбирам от написаното най-горе в статията. Кръговото изобщо не трябва да се маха, трябва просто да се намали до степен да остане шадраванчето и малко градинка около него. Щеше да си е красиво и да има зеленина. Искам града да се развива, но да се хвърлят 10 милиона за този ненужен за момента проект, при положение, че има доста улици, които са в окаяно състояние, навява едни други мисли..
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: