"Полетите до Милано няма да бъдат възстановени в скоро време, защото това е твърдо решение на авиокомпанията RyanAir, заяви в специално интервю за Plovdiv24.bgДойчин Ангелов, шеф на летище "Пловдив".
"Поне към настоящия момент нямаме никаква информация, че линията ще бъде възстановена. Отново повтарям - тази мярка е напълно наказателна и превантивна и цели една бъдеща коректност в отношенията", каза още Ангелов.
На въпрос отговарят ли на истината твърденията, че причините за закриването на въпросната линия са продиктувани от финансова нерентабилност за самата авиокомпания, Дойчин Ангелов отрече и дори конкретизира:
"Твърдението, че линията е нерентабилна, изобщо не е вярно. Линията до Милано е в нормалните параметри за тази авиокомпания, а за останалите авиокомпании дори е много по-рентабилна. И показателите й са много по-високи.
За да се направи сравнение ще припомня, че през февруари месец в Каталуния закриха 19 дестинации заради некоректност на помощния фонд, в който е и каталунското правителство. Те бяха закрити не заради това, че са нерентабилни, а заради факта, че новото каталунско правителство не си изпълняваше задълженията по договореностите с авиокомпанията", категоричен бе Ангелов.
Поне да бяха оставили един полет седмично. УизЕр, ако не се лъжа имат всеки ден полети от София до Милано /Бергамо/, което показва, че има потенциал тази линия.
Търсете други авиокомпании! Те са си в правото, но и вие също. Създайте конкуренция - не само ние да се борим за тях, а и те да се борят за това летище. Сигурно е трудно за младо летище. Не зная какви са показаелите, но трябва да търсите алтернативи за развитие. Успех!
Ако тази мярка е наказателна и превантивна , а не се касае до губеща линия ,защо на същото основание не се закрият линиите до Лондон или до Франкфурт ,изпълнявани от същата фирма?
Заради парите (все пак защо да губят от запълнени полети?). Евентуално транзитни пътници за Хан и съответно-пълни самолети, за Лондон самолетите са пълни... Не можаха да разработят добре Бергамо, за което вина имат и общината (никаква реклама) и Раянер (не добре подбрани часове, най-вече, за транзитни за и от Испания). Но истината е някъде по средата (пари и чест), най-вероятно...
Айде сега и на тези ли трябва да падам на колене? Скъса ми се панталона,обели ми се и кожата и вече ми се виждат капачките на коленете от лазене. Е стига толко нетърпимо е и боли от срам и болка. Райън гуудбай енд донт край,да заповядат следващите!
Райън еър са най-добрите от най-добрите. Ние трябва да се борим за тях, не те за нас. И на мене и в бизнеса и доста по-рядко в живота ми се искало много пъти да крещя, да удрям по масата и да се направя на страшно страшен мъж, но след като съм премислял, подвивал съм опашка и съм се примирявал с положението. Особено в бизнеса показването на мускули и воденето на войни с по-силни води до преждевременна смърт.
Вярвам му на Дойчин, но все пак недоумявам - Райън не превозват ли пътници най-вече, за да печелят пари? Щом им излиза сметката, защо ще спират линията или повече ги кефи да налагат строги дисциплинарни мерки? Ха поправете ме, ако греша...
Както Веселин Ж ти е обяснил, ако въобще си прочел, Община Пловдив само може да спечели от подобно плащане. 100 000 евро на година са поне 10 пъти, ама минимум 10 пъти, по-малко от това, което тези, летящи с Райън до Пловдив оставят в града. Съгласен съм с мнението на един от колегите по-долу - само заради този полет Атанасов и екипа му трябва да бъдат разследвани за престъпление по небрежност.
Райън Еър така са си измислили стратегията, че да искат пари от съответните общини, за да им карат много туристи, а многото туристи идва от евтините билети, а от евтините билети няма как да излезнат на печалба. Затова общините плащат, защото туристите като дойдат, със сигурност ще харчат пари тук и ще движат икономиката и ще вливат чужди пари у нас. Това е голямата логика. Така че като ни спрат този полет, познай кой губи повече. Някои ще кажат, че схемата на Райън Еър не е правилна. Това е дълга тема. Фактите обаче са следните: Общините са се съгласили, подписали са и съответно трябва да плащат, щом са подписали. Щом не плащат, в правото на Райън е да спрат полета - не плащаш=не получаваш услугата.
Обяснено кратко, ясно и изчерпателно! Поздравления! Да допълня само, че с този полет идваха повече туристи, отколкото емигранти, за разлика от лондонския полет, където преобладават емигрантите!
Добре де, на СлаФчо, няма ли кой да потърси наказателна отговорност за нанесени материални щети на държавата (летището е държавно) в особено големи размери?!?! Има ли прокуратура и следствие в Пловдив?
То в случая загубите материалните не са толкова за летището (и то страда де, но по-малко), а много повече за Пловдив като туристическа дестинация, както и за администрацията на града като бизнес партньор на всякакви туристически фирми и т.н.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.