РИОСВ Пловдив осигурява възможност на гражданите и бизнеса за електронен документооборот
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:40 / 01.12.2020Коментари ()2856
©
Във връзка с продължаващата епидемична обстановка на територията на Република България Регионалната инспекция по околната среда и водите - Пловдив (РИОСВ - Пловдив) въведе административни промени, осигуряващи възможност за изцяло безхартиен документооборот.

Екоинспекцията въведе допълнителни мерки за ограничаване необходимостта от физическо присъствие в офисите на администрацията при предоставяне на административни услуги. Обслужването на гражданите и фирмите може да се осъществява и по електронен път чрез официалната електронна поща на инспекцията riosv@plovdiv.riew.gov.bg, както и чрез Системата за сигурно електронно връчване.

Освен това РИОСВ – Пловдив предлага чрез сайта си уеб-базиран модул "Деловодна справка“, чрез който е достъпна проверка за статуса на преписки по заявените административни услуги. Уеб-деловодната справка е ефикасно средство за предоставяне на навременна информация на гражданите за резултата на обработка на документите им.

Всеки клиент, подал заявление за административна услуга (както по електронен, така и по административен път) получава входящ номер, персонален код и линк за достъп, чрез които би могъл да проследи статуса на документа в администрацията.

Бъдете здрави! Работете и общувайте безопасно!


Още по темата: общо новини по темата: 17088
25.11.2024 »
25.11.2024 »
23.11.2024 »
15.11.2024 »
14.11.2024 »
13.11.2024 »
предишна страница [ 1/2848 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/RIOSV-Plovdiv-osiguryava-vuzmozhnost-na-grazhdanite-i-biznesa-za-elektronen-dokumentooborot-1026624
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.