Варненка: Ако шокиращо ви дръпнат шалтера, вероятно сте с нов клиентски номер в Енергото, за който не подозирате! | ||||||
| ||||||
"Бих искала да споделя за ситуация, в която попаднах и доколкото разбрах съвсем не съм единствената. Вчера, в момент, в който центрофугата на работния процес се въртеше на бързи обороти, изненадващо електрозахранването в офиса, където работя, спря. Изненадата беше неприятна, тъй като не успях да запазя документи, които обработвах и това ми създаде главоболия. Оказа се, обаче, че те са нищо, пред това, което последва. Изчаках известно време, тъй като в близост има трафопост и често се е случвало тока да спре, когато се извършва някаква профилактика или се работи по отстраняване на авария. Запазих хладнокръвие и зачаках. Така около 30 минути, докато се сетя да изляза и огледам каква е картинката в офисите наоколо. С изненада открих, че там такъв проблем не съществува. Прегледахме всички бушони, които си бяха изрядни. Позвъних на хазяйката, която по принцип плаща тока, а ние след това покриваме разходите. Жената току що беше излязла от болница, където по чудо се е измъкнала от хватката на коронавирус. Дамата се извини, че може да е пропуснала да плати последната сметка предвид обстоятелствата, но според нея при последна проверка в системата на Енерго-про не са отчетени суми за плащане. Предвид ситуацията се извиних на свой ред за безпокойството и тръгнах да плащам електроенергията, тъй като работата в офиса трябваше спешно да бъде възстановена. Заех се първо на свой ред да проверя в системата по клиентски номер какви са задълженията, които трябва да платя. С изненада открих, че там такива не съществуват. Реших, че съм се объркала нещо и тръгнах към каса на Изипей, където да проверя дали очите не ме лъжат. Момичето на касата ме посрещна с въпроса: "И вие ли?". Така стана ясно, че десетки клиенти на дружеството не са били информирани или не са разбрали, че са с нови клиентски номера, поради което са останали в заблуда че евентуално не е направено замерване и не са длъжници към момента. Докато не попаднат в моята ситуация. Последва дълъг разговор с любезна служителка на центъра, която ме разходи из дебрите на системата, за да стигнем до новият клиентски номер, според който дължим две неплатени сметки и разбира се, 50 лева за включване. Последното обаче трябваше да науча от друга служителка, на друг номер, която авторитетно ми обясни, че в последната фактура имало информация, че ще бъде подменен клиентския номер. Нали разбирате, че едва ли някой си чете фактурата, когато си плати тока. Така днес си платих чинно на монополния доставчик каквото е нужно, за да продължа работата си в най-скоро време. Споделям това, за да научат повече хора и проверят като промишлени потребители дали не са длъжници, които скоро ще се окажа в ситуацията да платят "грешни" пари за включване, като им дръпнат шалтера", сподели дамата. |