От "Кауфланд" отговориха: В магазина незабавно е била извършена обстойна дезинфекция и дератизация | ||||||
| ||||||
Искаме да уверим всички клиенти на Kaufland България, че за нас тяхната безопасност и здраве са на първо място и ежедневно прилагаме стриктно високи стандарти за качество, хигиена и безопасност на продуктите. Екипът ни се отнася изключително сериозно към възникналата ситуация. В магазина незабавно е била извършена обстойна дезинфекция и дератизация, а компрометираната стока е била своевременно премахната и подменена. Хигиената е абсолютен приоритет във всички търговски обекти на Kaufland, въпреки това ще предприемем допълнителни мерки, за да се гарантира недопускане на подобни случаи в бъдеще. Поднасяме извинения за причиненото неудобство. С уважение, Екипът на Kaufland България |