Пловдив излиза на най-големите туристически борси през 2010-а | ||||||
| ||||||
"Всеки, който прави бизнес, знае, че, без да дава пари за реклама, няма как да стават нещата. Ако не презентираме Пловдив на международните туристически борси - и то на най-известните, градът няма да се напълни с чужденци, от което да спечелят всички", коментира секретарят на Съвета по туризъм Радослав Бозуков пред репортер на Plovdiv24.bg. През 2009 г. в бюджета за туризъм за подобна дейност са били заложени 85 хиляди лева, след като за предишната 2008-ма този бюджет не само не е бил ползван, но общината отишла на друга туристическа борса, която изобщо не била вписана в плана. "Тогава критикувахме администрацията, че се ходи на места, които направо нямат отношения към туризма", припомни Бозуков. Според него общината е започнала да влиза в час и последните стъпки към популяризирането на Пловдив били обнадеждаващи. |