Колите на старо струват колкото панелки, най-евтини са в Пловдив | ||||||
| ||||||
Лукс Тенденция е да се търсят много немски автомобили, които в повечето автокъщи са изчерпани. Най-голям избор традиционно има в столицата. Сред топпредложенията е луксозна черна спортна кола за 345 999 лв., произведена през януари 2010 г. с бензинов двигател на 59 000 километра. Возилото е с автоматична скоростна кутия. Има различни екстри като GPS система за проследяване, автоматичен контрол на стабилността, антиблокираща система, парктроник, система за защита от пробуксуване, както и за подпомагане на спирането. Разполага още с кожен салон, регулирането на седалки, огледала, стъкла и окачване е електронно. Има сензор за дъжд и стереоуредба. Червен автомобил от същата емблематична спортна марка на 11 години може да се купи за 150 000 евро, като пробегът е 39 900 км. Повечето тузарски возила са в автокъщи в София. В Дупница също има попадения, сред които черен джип от 2021 г. за 239 988 лв. на 3900 км. "Вярно е, че за същите пари човек може да си купи тристаен апартамент в някой от кварталите на София, но за всичко си има пазар“, коментираха от автокъща в столицата. Луксозните коли могат да се вземат и на лизинг, като лихвата е от 5%, а одобрението става до 2 часа. Конкуренция В различни градове в страната автокъщите следят цените на конкурентите и няма голяма разлика в офертите им. Стойността зависи от състоянието на колата, от годината на производство, екстрите, километрите, изтъкнаха от автокъща. Все пак една и съща марка кола, произведена в една и съща година, може да се намери с около 1000 до 2000 лв. разлика в различните градове. Масово в момента на старо се предлагат градски джипове от популярна японска марка, като най-високи са цените им в София и Дупница. Според търговци от автокъщите сега започва най-активният сезон за продажба на автомобили. Стари Избор на стари и евтини коли има във Видин. Там за 3000-4000 до 8000 лв. може да се намери автомобил на 15-ина години в прилично състояние. Има и запазени коли на 20 години, които се пласират по 2000 лв. Една от автокъщите в дунавския град продава соцвозило от 1980 г. за 3299 лв. То е в движение и е регистрирано. Най-голям избор на товарни коли има в автокъщите в Карлово. Баничарките тръгват от 4800 лв. и стигат до 15 200 лв. в зависимост от годината на производство. Най-евтините са от 2008 г., а най-високи цени държат тези от 2014 г. За около 20 000 лв. може да се купи баничарка от 2016 г., внос от Италия. Возилото разполага с USB, електрически огледала, климатик, бордкомпютър, хладилна жабка, мултифункционален волан. Хибридите са по 50 000 лв. Около 50 000 лв. трябва да приготвите, ако искате да си купите хибрид на старо, сочи справка сред автокъщите в страната. Сред топофертите е градски джип за 45 900 лв. от автокъща във Враца. Возилото е произведено през 2020 г. и е на 61 111 км. Хибридът е с батерия с мощност 48v. Колата има навигация, камера, безключов достъп и запалване на автомобила. Прясно внесена е от Италия, в безупречен външен вид и отлично техническо състояние, твърдят продавачите. Сред най-новите предложения е и лек автомобил хибрид от 2011 г., който може да се купи от Бургас. Цената е 20 000 лв., на 250 000 км, в идеално състояние и с всесезонни гуми. За 16 000 лв. има и хибрид от 2011 г. в Ловеч, който е на 222 000 км. Велосипедите удариха 3 бона Цените на велосипедите на старо удариха 3 бона, показва още проверката. Сред най-скъпите предложения е планински бегач с 14 скорости, с усилени капли, дискови спирачки и заден амортисьор. Може да се купи от Ботевград. С 2000 лв. трябва да се бръкнете, ако искате да имате електрически велосипед с 10 скорости от София. В Пазарджик продават за 999 лв. колело без скорости в добро общо състояние. Ретро велосипед също без скорости може да намерите и за 2000 лв. в София. Сред по-евтините оферти са колело за 500 лв. с 21 скорости от Кюстендил. Детските велосипеди вървят по около 300 лв. Сносни са цените в Пловдив, където за 7000-8000 лв. може да се намери возило на 10-ина години в добро състояние, без забележки от автомонтьори и без нужда от допълнителен ремонт. |