Бившият шеф на КЗП: Непоискана услуга не може да има, тъй като става въпрос за действащ договор
Автор: ИА Фокус 12:05 / 11.12.2024Коментари ()970
©
"Добавяне на повече минути е промяна в тарифния план, а не "непоискана услуга“. В този казус непоискана услуга не може да има, тъй като става въпрос за действащ договор. Непоискана услуга може да има, ако сте си спрели парното пък ви пратят сметка и ви кажат - Ние ви доставихме топлоенергия до входа на апартамента“.

Така коментира пред bTV казуса с повишаване на цените на мобилни услуги и последвалата дискусия за нелоялна търговска практика Димитър Маргаритов, който е бивш председател на Комисията за защита на потребителите.

Той уточни и че при подобна смяна на тарифния план на потребителя се оставя възможност предсрочно да се откаже от договора си. 

"При промяна на параметрите на тарифните планове, т.е., когато ви се казва утре тарифният план ще бъде с такива параметри, толкова ще струва, такъв обем услуги ще включва и вие имате право да прекратите този договор - това не ви устройва, така че в случая по-скоро не бих казал, че е непоискана услуга“, уточни Маргаритов.


Още по темата: общо новини по темата: 100
10.12.2024 »
10.12.2024 »
06.12.2024 »
06.12.2024 »
04.12.2024 »
04.12.2024 »
предишна страница [ 1/17 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Bivshiyat-shef-na-KZP-Nepoiskana-usluga-ne-mozhe-da-ima-tui-kato-stava-vupros-za-deistvasht-dogovor-2371562
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.