Валентина Измирова: Въведохме процедури за повишаване качеството на работата с клиенти и за повече публичност
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:47 / 20.08.2007Коментари ()1260
Район „Западен" потвърди стандарта си по ISO
за качество на обслужването. Въведени са две допълнителни процедури за работа с клиенти и девет инструкции за административни услуги, научи Plovdiv24.com.

Администрацията на район „Западен" няма отклонения от системата за качество на обслужването и продължава да работи по европейските стандарти. Това сочи заключението на сертифициращата компания „ТЮФ НОРД България", която е извършила контролен одит на системата за управление на качеството, след издадения от тях сертификат по ISO 9001:2000 на 31 август 2006г.

За да се докаже, че работи, системата за управление на качеството се проверява и потвърждава всяка година, а на третата се извършва пълен одит за издаване на нов сертификат, разясни процедурата Валентина Измирова, мениджър по качеството в кметството на район „Западен". Според нея администрацията е въвела 2 допълнителни процедури и 9 работни инструкции. Едната процедура е за повишаване на качеството за работа с клиенти, а другата - за повече публичност, спазване на сроковете и поемане на отговорност при обявяване и сключването на договори.

Новите инструкции засягат работата на техническите служби и стопанската дейност, обясни Валентина Измирова. Целта е да облекчим гражданите, като разпишем всяка стъпка в реда за издаване на скици и визи за строеж и други често ползвани административни услуги, добави тя. Сега клиентите няма защо да търсят членове и параграфи в 8-9 закона, а могат да се запознаят с инструкциите по процедура.

 



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Valentina-Izmirova-Vuvedohme-proceduri-za-povishavane-kachestvoto-na-rabotata-s-klienti-i-za-poveche-publichnost-31004
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.