Потребителите вече имали по-висока култура и знаели към кого да се обръщат
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:00 / 15.03.2012Коментари ()1075
© Plovdiv24.bg
Броят на жалбите и сигналите, получени през последната една година при нас е увеличен с около 100 %. Това каза директорът на Регионалната дирекция на Комисията за защита на потребителите в Пловдив Таня Димитрова. Тя се позова на данните от отчетите и анализите за периода от 15 март миналата година до момента. Покачването на жалбите и сигналите от потребители говори за по-голямо доверие на потребителите към институцията и нарастването на тяхната информираност за техните права и задължения, каза Димитрова. 

По думите й потребителите вече имат по-висока култура и знаят към кого да се обърнат. При проверките на инспекторите и последващите рутинни инспекции търговците вече се привели констатираните несъответствия със законовите изисквания, каза Димитрова. По повод днешния световен ден на потребителите в сградата на Комисията за защита на потребителите в Пловдив се провеждат консултации за потребителските права при ползването на услуги на финансови институции. 

Европейското мото за Деня на потребителя тази година е "Нашите пари, нашите права - кампания за реалния избор във финансовите услуги". Приемната на КЗП в Пловдив се намира на ул. "Велико Търново" 25 и работи от 9.00 до 17.30 часа.


Източник: радио "Фокус"


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Potrebitelite-veche-imali-po-visoka-kultura-i-znaeli-kum-kogo-da-se-obrushtat-336927
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.