Атакуваме US-пазара с общи туристически продукти с италианци и немци
Автор: Екип Plovdiv24.bg 16:43 / 23.10.2007Коментари ()1177
© Plovdiv24.com
Общ туристически продукт на базата на спа- и уелнес услуги да продават България и Италия на американския пазар, предложи италианският специалист Фаусто Фаджиоли по време на конференцията за перспективите на спа- и уелнес туризма у нас, която се провежда в Пловдив. Проект с шапка "Елате 2 седмици в Европа - една в Италия и една в България" може да получи подкрепа и от Европейската общност, подчерта Фаджиоли. Председателят на нацоналната асоциация по спа и уелнес Станимир Станков призна по-късно, че подобни преговори се водят и с немски компании.

Ако се реализират подобни пробиви, това ще ускори процеса на налагане на страната ни като дестинация за спа-и уелнес туристи от цял свят, коментира председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова. Според нея реалистичният срок за привличане на сериозен поток от чуждестранни гости в този сектор на туристическата индустрия е 10 години. В момента консуматори на спа- и уелнес услуги са предимно българи, посочи Крушкова. Според нея ограничението базата да е само 4- и 5-звездна ще предотврати опасността бурното развитие на сектора да доведе до същите проблеми, които има при морския и планинския туризъм.

Спа- и уелнес секторът, съчетан с развитието на голфа, ще доведе в България мечтаните платежоспособни туристи, прогнозира и председателят на Съюза на инвеститорите в туризма Ветко Арабаджиев. Той подчерта, че туристите, ползващи спа- и уелнес процедури, оставят 2 пъти повече пари в хотелите, отколкото струва самата им нощувка.



Източник: Дарик радио


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Atakuvame-US-pazara-s-obshti-turisticheski-produkti-s-italianci-i-nemci-33918
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.