ВиК Пловдив погна и по телефона некоректните си клиенти | ||||||
| ||||||
Телефонен център с две звена е структурата, през която гората от длъжници се оказва лесно проходима. Това сочат първите обнадеждаващи резултати, а Центърът работи едва от 2.02.2014 година. Колко умен е софтуерът, през който ръководният екип определя всеки ден ангажиментите в Звеното за посещения на адреси, в това се уверяват самите работещите с него. Програмата ежедневно задава близките по адреси длъжници, които да бъдат посетени. Клиентът на фокус е абсолютно анонимен за екипа на центъра, той е идентифициран единствено през клиентския си номер. Така възможността за субективизъм е стопена до нула. И идват първите изненади, не толкова от посещенията на адрес, колкото от работата на второто звено, това за телефонно прозвъняване. Няма драма дори и служители от водното "ало" да попаднат на абонат, баща на колежката ти, или пък на бивш народен представител. В крайна сметка и в единия, и във втория случай ефектът е положителен. Колежката бързичко изчиства задължение на името на баща си, по простата причина, че тя обитава същия адрес. Ексдепутатът пък временно ще се възмути как така ще му звънят, че има дълг за консумация на вода, но още на следващия ден ще го занули до изрядност. Има и абонати, които признават как от телефонното напомняне, разбират, че наемателят в имота им е некоректен длъжник или роднини трупат борч за вода в обща собственост. Стратегията, през която работи спеццентърът на ВиК- Пловдив, не е уникалност, по нея действат отдавна фирми- доставчици на услуги и продукти, които карат клиентите си да бъдат коректни. Приятният ефект от работата лесно се разчита в очите на момичетата в Центъра. Те са "въоръжени" с телефонни слушалки и монитор с прецизни актуални данни за абоната, с който се свързват. "Март е твърде далече, трябва този месец да направите частично плащане по дълга си, кажете кога ви е удобно и възможната сума, която ще внесете". Или: "Ама, господине, вие нали не сте забравили 9 месеца да си платите тока, защо пропуснахте и водата?". На такава императивна подкана трудно се устоява и това е тайната на стратегията. |