Правителството даде на фирма фантом рекламата на туризма ни
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:11 / 13.02.2014Коментари ()3821
©
Неизвестната фирма "Д-р Бранд" е класирана на първо място в конкурс за национална реклама на туризма ни.

Новината шокира бранша, който не скри опасенията си, че това е поредната нагласена обществена поръчка.

Фирмата разполага с един служител, съобщи сайтът News.bg. Изглежда, че правителството облагодетелства "Д-р Бранд", който ще прибира и разпределя държавните милиони за реклама на курортите ни.

Тази фирма поддържа тесни взаимоотношения с изпълнителния директор на "БенчМарк Груп" Веселин Генчев.


По документи офисите им са на един и същи адрес. Те са в квартал "Лозенец", на ул. "Вискяр планина 19", официално обаче адресът на "Д-р Бранд" е на ул. "Димитър Хаджикоцев".

"Д-р Бранд" се появява като партньор в един от най-големите проекти на "Бенчмарк фонд имоти" - строителството на бизнес сградата на столичната ул. "Раковски" 124.

Това става ясно от документа на ДНСК, с който се дава разрешение за ползване на сградата през февруари 2013 г., както първи информираха вече от "Стандарт".

Веселин Генчев е известен най-вече с това, че е кум на бившия царски вицепремиер Николай Василев.

Бизнесът му процъфтяваше за дълъг период от време, когато Николай Василев беше министър при различни правителства за период от 8 години.

В момента обаче, поради кризата Генчев има сериозни финансови затруднения и вероятно отново е потърсил рамото на кума си.

Пари от всякакви обществени поръчки са добре дошли. Как обаче Василев стигна до поръчката? Персона в близки отношения с Василев е Моника Йосифова. Но е малка вероятността опитен човек като нея да допусне гафа с фирмата - фантом.

Предполага се, че лобирането за неизвестната фирма "Д-р Бранд" най-вероятно е извършено от Мария Дивизиева, тъй като тя е най-близката до Василев от представителите на кабинета Орешарски.

Припомняме, Дивизиева е началник на Политическия кабинет на премиера.

През годините е работила доста близо до Николай Василев.
Дивизиева живее с настоящия министър на културата Петър Стоянович и дори му роди син.

"Не може имиджа на страната ни да се повери на напълно непозната фирма без опит и само с един служител", реагираха водещи туроператори и хотелиери.

Да намериш офиса на "Д-р Бранд" също е загубена кауза.
Според "Стандарт" на "Вискяр планина" 19 никой не си спомня за фирмата, а на ул. "Димитър Хаджикоцев" казват, че "Докторите" са тръгнали преди година.

През 2011 г. приходите на агенцията, в чиито ръце е поверена рекламата на туризма в България, са 1,793 млн. лв., но 1,474 млн. лв. отиват за външни поръчки, а печалбата е едва 162 000 лв. За 2010 г. съдружниците са спечелили преди облагане 102 000 лв.

Собственици на "Д-р Бранд" по документи се водят непознатите за гилдията на рекламата Марин Миланов и Галина Георгиева.

Двамата не участват в други фирми, сочат регистрите на Агенцията по вписванията.



Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Pravitelstvoto-dade-na-firma-fantom-reklamata-na-turizma-ni-478703
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.