Пловдивчанин изригна: Посещението на ул. "Волга" за лични документи е някакъв ад!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 07:35 / 26.07.2015Коментари ()10049
© Plovdiv24.bg
За бавни процедури по издаването на документи за самоличност в Пловдив и по-специално на улица "Волга" пише чиаттел на Plovdiv24.bg. Предаваме думите му без редакторска намеса:

Пиша Ви във връзка с изключително ненормалната и неорганизирана работа на паспортен отдел, намиращ се на ул. "Волга", както и липсата на желание за подобряване обслужването на гражданите.

Приложено Ви изпращам писмо, което им изпратих на 14.07, в което описвам конкретна случка и на което все още не съм получил отговор.

Умолявам Ви за съдействате относно облекчаването на тези дългогодишни мъки, на които са подложени пловдивчани. 

Писмото 1:1

Уважаеми Г-н Директор,

Уважаеми Дами и Господа, 

Пиша Ви във връзка с посещението ми в паспортен отдел, намиращ се на ул. "Волга" в Пловдив.

Бях задно със съпругата си и двете си деца, като искахме да подадем заявления за издаване на червени паспорти на децата.

След като чакахме около един час и на опашката бяхме останали ние и още едно семейство с малко дете, в 17:25 часа човекът от охраната пусна списък с оставащите хора, за да може същите да минат първи на следващия ден.

Помолихме да изчакат и да ни обслужат, но вече повечето служители си бяха тръгнали и изключили компютрите. След 10-15 минути разговори, през което време можеше да бъде обслужено поне едно семейство, се отказахме и си тръгнахме.

Да, бяхме обслужени първи на следващия ден, но това наложи да си вземем отпуск за още един ден.

Приложено Ви изпращам "Наредба за административното обслужване".

Моля, обърнете внимание на следните точки: 

"Чл. 2. (1) Административното обслужване се осъществява при спазване на принципите, установени в Закона за администрацията и в Административнопроцесуалния кодекс (АПК), както и при гарантиране на:

3. любезно и отзивчиво отношение;

4. координираност и взаимодействие с всички страни, заинтересувани от подобряване на административното обслужване в администрациите, което осигурява еднаквост на резултатите при едни и същи обстоятелства;

5. надеждна обратна връзка;

6. изпълнение на задълженията във връзка с административното обслужване по предварително разработени и обявени правила;

7. качество на предоставяните услуги. 

(4) В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време". 

От години посещението на ул. "Волга" за лични документи е някакъв ад. Задължително трябва да се вземе свободен ден, а не рядко, както е в моя случай, трябват два дена.

За съжаление не виждам никакво желание от страна на хората, от които това зависи, да бъдат предприети мерки, за да се подобри значително обслужването на гражданите и най-важното - да се намали времето за чакане.

Държа да отбележа, че всичките Ви колеги, които ни обслужиха, бяха много любезни и отзивчиви. За съжаление обаче липсва организация.

Винаги може да се намери начин една организация да работи по-добре и клиентите и да са доволни. Явно обаче липсва желанието, това нещо да се случи.

Надявам се, че писмото ми няма да бъде просто прелистено и изтрито, а ще накара някого да се замисли дали наистина не е нужно нещо да се промени. 

Също така ще се радвам ако получа Вашето мнение по изложеното от мен, както и кратък коментар. Благодаря Ви предварително и хубав ден.



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanin-izrigna-Poseshtenieto-na-ul-Volga-za-lichni-dokumenti-e-nyakakuv-ad-572240
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.