Застрахователите с важна информация за клиентите на фалиралата "Алфатур"
Автор: Васил Динев 14:17 / 13.12.2016Коментари ()2387
©
Застрахователят на фалиралия туроператор "Алфатур" излезе с официална информация по повод банкрута на фирмата. Според него клиентите ще получат парите си. Ето какво съобщават от фирмата:

Във връзка с информация от 12.12.2016 г. публикувана на интернет страницата на туристическа агенция "Алфатур" АД относно подадена молба в съда за откриване на производство по несъстоятелност и уведомление на туроператора, че не може да гарантира предстоящите пътувания на своите клиенти, "ЗД Евроинс" АД Ви уведомява за следното:

"Алфатур" АД има сключена застраховка "Отговорност на туроператора" с "ЗД Евроинс" АД, която покрива отговорността на туроператора за причинени през застрахователния период имуществени вреди на потребителите, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност на туроператора. 

Застраховката гарантира всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, в резултат на което всички засегнати клиенти на "Алфатур" АД ще получат от "ЗД Евроинс" АД полагащото им се обезщетение.

Обхватът на застраховката включва:

- възстановяване на платените от клиентите на "Алфатур" АД суми по договори за организирано групово или индивидуално туристическо пътуване преди започване на пътуването;

- заплащане на разликата между платената от клиентите на туроператора сума по договора и сумата на действително предоставените услуги, в случаите, когато по време на пътуването са предоставени само част от уговорените услуги;

- разходите, свързани с връщането на клиентите на туроператора до началния пункт на пътуването.

"ЗД Евроинс" АД уверява всички потърпевши клиенти на "Алфатур" АД, че ще разгледа всички постъпили претенции и ще изплати полагащото им се застрахователно обезщетение. Необходимите документите, които клиентите на "Алфатур" АД следва да попълнят и представят в офис на Дружеството, са:

- Уведомление за щета по образец на "ЗД Евроинс" АД

- Заверени за вярност с оригинала копия на следните документи: договор с туроператора "Алфатур" АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост "ЗД Евроинс" АД си запазва правото да поиска от клиентите на туроператора допълнителни документи.

Претенции за обезщетение, придружени с необходимите документи, могат да се подават във всеки офис на "ЗД Евроинс" АД или по електронен път на имейл: office@euroins.bg.

Подробна информация и указания за начина на подаване на претенция за обещетение можете да получите на национален телефонен номер 0700 17 241. Линията е отворена от понеделник до петък в рамките на работния ден. 

В заключение информираме всички заинтересувани лица, че застрахователната сума по договора между "ЗД Евроинс" АД и "Алфатур" АД е презастрахована при водещ презастраховател с висок рейтинг.



Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Zastrahovatelite-s-vazhna-informaciya-za-klientite-na-faliralata-Alfatur-690292
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.