© Plovdiv24.bg | | Община Пловдив продължава с целенасочените си усилия за подобряване на качеството на услугите в детските градини. От началото на годината се въвежда нова електронна система, чрез която се отразяват присъствията и отсъствията на децата в групите, начисляват се автоматично дължимите такси за посещение на детско заведение и се проследяват редица натурални показатели, необходими за административните дейности.
Чрез системата, освен оптимизиране на работата на администрацията, ще има нововъведения и за родителите. Те ще получават по електронната поща писма с дължимите суми и сроковете за плащането им и информация за обявените карантини за инфекциозни заболявания в посещаваните от децата им групи.
По-бързо ще се осъществява и плащането на място в детските градини, като квитанциите за платени суми ще се разпечатват директно от новата система. Системата стартита с въвеждане на данните за присъствия и отсъствия на децата в електронните дневници за месец януари. Отразяването им е достъпно и за учителите и служителите от детските градини, като разработката осигурява лесно и бързо въвеждане на информацията.
След първоначалното запознаване със системата и проведеното обучение на представители на детските градини, всички в срок се справиха с генерирането на таксите за месец януари. Така родителите, които са предоставили адреси на лични електронни пощи в системата за прием, вече получиха първите писма от новата електронна система.
В средата на тази година се очаква да заработи и електронна система за прием в първи клас, която ще улесни значително родителите. Общински съвет Пловдив вече прие единни правила за прием в края на 2016 г. Първото класиране за училищата ще се проведе през месец юни. |