От "Технополис" отговориха на огорчения техен клиент от Пловдив
Автор: Васил Динев 13:31 / 18.07.2017Коментари ()41350
© Google
От магазин "Технополис" се свързаха с Plovdiv24.bg, за да изразят своята гледна точка относно случая, с който ви запознахме по-рано днес. Управителят на магазина Никола Ганчев заяви, че са имали добра воля да влязат в положение и да удовлетворят желанието на клиента си, но при условие, че той върне хладилника опакован и без никакви предмети по него. "Законът не предвижда в седемдневен срок да бъде връщана стока, която няма проявен дефект. Въпреки това ние бяхме готови да направим компромис, но само ако закупеният артикул е опакован", каза още Ганчев.

Репортер на сайта се свърза с Комисията за защита на потребителя, откъдето направиха следното уточнение: без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от сделката в срок от 14 дни само ако са я сключили от разстояние. Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и прочие не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект.

От институцията все пак посъветваха пловдивчанина Найден Добрев да се свърже с тях, за да разгледат детайлно случая.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Ot-Tehnopolis-otgovoriha-na-ogorcheniya-tehen-klient-ot-Plovdiv-735769
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.