"Фейсбук" вече си има ново лого | ||||||
| ||||||
Новото лого представлява само думата Facebook, изписана само с главни букви и простичък шрифт. Цветовете на логото са различни, в зависимост от това за коя платформа се използва – зелено за "УатсАп“, синьо за социалната мрежа "Фейсбук“ и лилаво-жълто за "Инстаграм“. Новото лого ще бъде въведено за всички потребители в следващите няколко седмици. От основаването си преди 15 години насам компанията-майка "Фейсбук“ излезе далеч от ограничението на социална мрежа. Новото лого има точно тази цел – да служи за разграничение между мрежата и компанията. В приложенията, които са част от портфолиото на технологичния гигант, ще бъде добавен текст "от "Фейсбук“, като целта е "потребителите да знаят, че те са с една и съща инфраструктура и разчитат на същите екипи от хора“. "Хората трябва да знаят кои компании правят продуктите им“, категоричен е Антонио Лучио, маркетинг шеф в компанията. |